mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 7 lutego 2017

Drugie urodzinki

Jak ten czas szybko leci, moja Gabi maj już całe 2 lata, uwierzycie? :D
Patrzę na nią i widzę jak się zmieniła przez ten rok, z małego bąbelka zmieniła się w śliczną dziewczynkę. Ma już swoje zdanie, wie co lubi nosić, a co nie, ma ulubione dania. Chodzi swoimi ścieżkami i niekoniecznie w tym samym kierunku co ja ;)
Z każdym dniem uczy się coraz więcej, i sama łapię się na tym, że tam mała istotka potrafi totalnie mnie zaskoczyć swoim zachowaniem ;)
Moja kochana Gabrynia <3
 a tak dla porównania, zdjęcie zrobione dokładnie rok wcześniej <3
i dwa lata wcześniej ;)

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla małej (albo raczej Dużej już) solenizantki!!! Cudnie wygląda! Rzeczywiście różnica ogromna jak się tak patrzy na stare fotki! A Twoje zdjęcia jak zwykle przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas stanowczo za szybko ucieka ;) Piękne zdjęcia z pocałunkiem :D Gabrysia rośnie na piękną małą damę :***

    OdpowiedzUsuń