mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 19 października 2016

Jesień w parku

Uwielbiam Polską Złota Jesień, gdy jest kolorowo, świeci słońce.
Park jest wówczas przepięknym miejscem :) Z Gabi wybrałyśmy się do parku oruńskiego z samego rana, po odprowadzeniu Edzia do przedszkola. Było piękne światło, ludzi może trzech spotkałyśmy, taki idealny poranek na zdjęcia ;)
I w końcu mogłam założyć Gabi spódniczkę, którą jej zrobiłam ;)
i jeszcze jedno czarno-białe, które bardziej Wam się podoba :)



16 komentarzy:

  1. Piękny macie ten park! A spódniczka - cudo! :) Gabi wygląda ślicznie w tych kolorach jesiennych :) My niestety teraz chore, więc sesja jesienna musi poczekać, ale już myślę, gdzie by tu zrobić fajne fotki :) Oby tylko pogoda jeszcze była ładna, jak już wyzdrowiejemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      mam nadzieję, ze już wyzdrowiałyście :)

      Usuń
  2. Cudnie Heniu! Przepiękna jesień w Twoich kadrach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE! She looks like a beautiful princess :) I would like to make a doll that looks like your little girl! Very inspirational pictures and wonderful colours. Love, Annasoer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm sure that this doll will be great <3

      Usuń
  4. Jaka cudna jesienna kolorystyka i panna baletnica jaka już duża, a przy tym jaka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. córeczka pod kolor jesieni. Cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia a mała jest przesłodka! Zapraszam do mnie w wolnej chwili :) encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę mnie tu nie było,ale powoli nadrabiam zaległości.
    Kochana jak zwykle cudownie tu u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku! Jaka piękna mała księżniczka <3
    mogłabym na Nią patrzeć godzinami :)
    super post !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Córeczka rośnie jak na drożdżach, a foteczki jak zawsze mistrzowskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie, ja też uwielbiam jesień, a Gabi jaka już duża :-)

    OdpowiedzUsuń