mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 16 września 2016

Fotoksiążka Saal Digital Polska

Dziś trochę o fotoksiążce ;)
 Po testach fotoobrazu dostałam również możliwość przetestowania fotoksiążki Saal Digital Polska. Fotoksiążkę tworzy się w tym samym programie co obraz. Jest też kilka możliwości wyboru odnośnie rodzaju fotoksiążki, ilości stron, okładki, szablonów, tła, klipartów, każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)
Ja wybrałam fotoksiążkę XG (ekstra grubą) w kwadracie z watowaną okładką. Postawiłam tym razem na zdjęcia czarno białe i wybrałam kilka moich ulubionych ;)
Na przesyłkę czekałam około tygodnia, więc w miarę szybko. Przyszła solidnie zapakowana, trudno byłoby ją uszkodzić w czasie transportu ;)
Jeśli chodzi o moje odczucia, gdy ją zobaczyłam: książka jest niesamowita, strony naświetlane na papierze fotograficznym, wyraźne, piękne odwzorowany zakres szarości. Śmiem nawet twierdzić, że to najlepsza fotoksiążka, jaką kiedykolwiek miałam w rękach.
Kiedyś myślałam, ze fotoksiążka to po prostu wspomnienia, jakość schodziła na drugi plan, nie była ważna. Teraz wiem, że można mieć jedno i drugie. To co mi się jeszcze w niej podoba, to grubość stron, Gabi oglądając ją nie miała szans "urwać przez przypadek" kawałek strony, co jej się czasem zdarza, gdy ogląda książkę ;)
Cena fotoksiążki #saaldigitalpolska  nie należy do najmniejszych, jednak jest ona tego warta.  Co zawsze możecie ocenić sami, z całego serca polecam :)
Na instagramie wstawiłam filmik z fotoksiążką, jeśli mielibyście ochotę zapraszam do obejrzenia ;)

12 komentarzy:

  1. Cudne te czarno-białe fotki! A fotoksiążka prezentuje się bardzo ładnie :) Lubię takie formy przechowywania zdjęć bardziej niż normalne albumy i sama mam już kilka fotoksiążek, ale jeszcze żadnej z naszą Izunią - czas to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, fotoksiążki to chyba jeden z najlepszych sposobów zachowania wspomnień :)

      Usuń
  2. Zdjęcie z okładki obłędne :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, chyba spakuje Ci chłopców i wyślę kurierem, też chce takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne. zajmujesz się fotografią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) staram się nią zajmować ;)

      Usuń
  5. Szczerze powiedziawszy nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Ale może i ja się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! I jakie cudne zdjęcia! My czekamy na naszą książkę, ale takich wspaniałych fotografii nie będzie, zazdroszczę talentu! i lecę na instagram zobaczyć filmik, bo chyba coś przeoczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń