mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 24 sierpnia 2016

Fotoobraz Saal Digital Polska

Niecałe dwa tygodnie temu koleżanka podesłała mi link do ciekawej promocji firmy Saal Digital Polska. Początkowo pomyślałam, że to mało prawdopodobne, by wybrali moje zgłoszenie, pewnie mają ich mnóstwo, ale po kliku dniach wróciłam na tę stronę i wypełniłam formularz.

Dostałam maila z informacjami odnośnie przebiegu „test fotoobrazu” i gdy potwierdziłam chęć udziału, dostałam kod o wartości 250zł na projekt. Mogłam wybrać spośród 7 różnych typów materiału, na których drukowany jest obraz - powiem Wam, że nie był to prosty wybór ;)
W końcu zdecydowałam się na obraz na płótnie Canvas  30x45, by pasował wielkością do innych fotoobrazów, które mam w domu.
Kolejny problem przed jakim stanęłam był wybór zdjęcia. Wiecie, że uwielbiam je robić, mam wiele które idealnie by się do tego nadawały ;) Wybrałam więc zdjęcie z nad morza, które przywołuje wiele wspomnień...
Obrazy zamawia się przez program, który można ściągnąć ze stony Saal Digital Polska. Jest on bardzo intuicyjny, więc zamówienie nie stanowi żadnego problemu. To co mnie zaskoczyło to szybkość realizacji, zamówienie złożyłam w piątek, a we wtorek przed południem obraz był już u mnie. Zapakowany był tak, że nawet,  gdyby komuś przyszło do głowy rzucanie przesyłką, to nic by mu się nie stało.
Przechodząc jednak do sedna, fotoobraz jest naprawdę piękny. Starannie wykonany, idealnie naciągnięty na drewniane krosno. Barwy są mocne, bardzo dobrze odwzorowane, nasycenie odpowiednie. W dodatku ostrość, jak na obraz na płótnie jest idealna. To co również jest ważne, firma udostępnia profile ICC, by obraz był taki, jak widzicie na ekranie komputera.
Z czystym sumieniem mogę Wam polecić Firmę Saal Digital Polska, do uwieczniania Waszych wspomnień. :) 

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, świetnie to wygląda, aż chciałoby się usiąść z dziewczynkami na piasku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz macie dodatkową niezapomnianą pamiątkę, aż mam ochotę sama zgłosić swoje zdjęcia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, robisz fajne zdjęcia i prowadzisz świetnego bloga, więc Twoja opinia może być również dla nich ważna :)

      Usuń
  3. Świetnie! Fajnie że teraz można na blejtramach drukować. Ale nie lubię jak ludzie sobie wieszają jakieś kotki i pieski. Kocham zwierzęta ale uważam, że sztuka w domu, to powinna być sztuka, a nie jakieś masówki niewiadomego autora. Ta dziewczyna jest przepiękna! ^^

    OdpowiedzUsuń