mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 16 sierpnia 2016

Góry

Dawno nie wstawiałam postów, mam nadzieję, że uda mi się to zmienić i będę miała więcej czasu na bloga ;)
Dziś pokażę Wam kilka zdjęć z naszego urlopu.
Zatrzymaliśmy się w Willi "W Ubocy" w Murzasichle. Przepiękne miejsce, spokojne, z cudnym widokiem, doskonałe na bazę wypadową. W dodatku mieliśmy pokój z wyjściem na plac zabaw, więc szkraby były zadowolone :)
Uwielbiam Tatry, mogłabym tam zamieszkać i codziennie chłonąć te widoki.
Poniżej kilka kadrów z wycieczki nad Morskie Oko :)
cdn...

15 komentarzy:

  1. Ruszyłaś mój ulubiony temat, kocham góry...wspaniałe zdjęcia i cudowna Gabi, ale już wyrosła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, i jak szybko to zleciało :)

      Usuń
  2. Nie dziwie się że Kochasz góry :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Uwielbiam zdjęcie Małej przy żaluzjach :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! I widoki boskie! Ja na góry to wolę patrzeć niż sama chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje Tatry ... fajnie że wam się podobało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham góry ,nie byłam tam 100 lat temu ale mieszkać wolałabym nad morzem lub na Podlasiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszkam nad morzem, więc marzą mi się góry :P

      Usuń
  8. Buty treckingowe w wersji mini wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi też musiała w czymś chodzić ;)

      Usuń