mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 30 sierpnia 2016

5 minut

Co można zrobić w 5 minut?

Można zrobić np mini sesję. Ostatnio moje szkraby nie dają mi więcej czasu na zdjęcia ;)
Jeżeli chcę zrobić zdjęcia w domu, muszę najpierw przygotować scenerię (coś co ich choć trochę zaskoczy i w pokoju, w którym nie widzą co robię), ustawić parametry aparatu, dopiero później wołam Edzia i Gabi. Zdjęcia trwają max 5 minut, później jest już dla nich za nudno i uciekają ;)
Też tak macie?
I mimo, że sesja nie trwa długo, to czasem można otrzymać naprawdę fajny efekt ;)

13 komentarzy:

  1. Ale talent! Do pozazdroszczenia :) Efekt świetny :) Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem zachwycam się Twoimi zdjęciami coraz bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      staram się rozwijać :D

      Usuń
  3. Efekt cudowny!!! Piękne zdjęcia. Śliczne dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już nie raz wspomniałam Heniu robisz cuudnee fotki <3 a dzieci masz śliczne :)Buziaki od cioci Reni :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle boskie foty!!! Moja też ucieka po kilku minutach, a czasem nawet szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne zdjęcia, cudowne dzieciaczki:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Aż nie mogę uwierzyć, że dałaś radę w takim czasie opanować dzieciaki i zrobić takie zdjęcia. Zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń