mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Niebieskie jak morze...

W weekend wybraliśmy się na Wyspę Sobieszewską, uwielbiam tą plażę za spokój, piasek i mnóstwo przestrzeni <3 Edward pierwszy raz kąpał się w morzu w tym roku, jemu nawet zimna woda nie straszna, Gabi zamoczyła tylko stópki. Było słonko, trochę deszczu, ale mimo to dzień spędzony z rodzinką jest dla mnie bezcenny :))

i tak na koniec jedno w trochę innej scenerii ;)


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle zdjęcia oddają idealnie Twoją pasję no i cudne dzieci! czwarte moje ulubione :)

      Usuń
    2. też je bardzo lubię :D

      Usuń
  2. patrząc na wasze kadry poczułam już letni oddech morza ... i wakacji :)
    jeszcze chwila i znów będziemy mogli powiedzieć, wakacje, jedziemy do babci nad morze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja może powiem w tym roku, "wakacje-jedziemy w góry" :D

      Usuń