mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

niedziela, 8 maja 2016

Park Oruński

Zwykle jak miałam ochotę na spacer w parku, wybieraliśmy się do Parku Oliwskiego. Tym razem udałyśmy się w przeciwnym kierunku. Park Oruński jest idealnym miejscem na piknik, spacer, odpoczynek. Drzewa, szum wody, ptaki i wiewiórki zdecydowanie sprzyjają odprężeniu. Byłyśmy tu z Gabi pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni.
I co jest jeszcze ważne, było tu znacznie mniej ludzi niż w Parku Oliwskim ;)

 A tak sprawuje się dream maker w plenerze, w południowym słońcu ;)
Żeby nie było zbyt kolorowo, to jedno zdjęcie przekonwertowałam na czerń i biel ;)
i mój mały elfik ;)
Tutu i opaska - made by ME :D

14 komentarzy:

  1. Piękna sesja Gabrysi w plenerze,zawsze jestem oczarowana Twoimi zdjęciam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo, gdy patrzę na Twoje prace :*

      Usuń
  2. Gabrysia jest cudowna, miejsce też na pewno urocze zresztą na twoich zdjęciach zawsze wszystko jest magiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi jest cudowna <3 a Ty najlepsze robisz zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawiłam sobie na lato podobną spódnicę księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie się je robi, nieprawdaż? ;)

      Usuń
  5. Cudowne! I pięknie w tym parku, a ten dream maker super efekty daje! Już się nie mogę doczekać aż moja zacznie sama chodzić i będę jej pstrykać fotki z dwoma rękami wolnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zacznie chodzić, to będzie uciekać ;) jak moje szkraby :)

      Usuń
  6. ale piękna dziewuszka :) I super widoki. trzeba korzystać, tak często jak to możliwe

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce ale co tam miejsce, skoro taka modelka CUDNA!

    OdpowiedzUsuń