mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 2 lutego 2016

Jak dwie krople wody?

Jutro Gabrysia ma swoje pierwsze urodzinki :)
Z tej okazji chciałam Wam pokazać kilka starych zdjęć zrobionych w ciągu tego roku, kilka jeszcze starszych ponad 4 letnich.
Na każdym zestawie jest Edward i Gabrysia, czasem troszkę podobni, ale im starsi, tym bardziej widać różnicę w wyglądzie zewnętrznym, bo charakterki od pierwszego dni były zupełnie inne ;)
 Większość tych zdjęć zrobiłam w podobnej stylizacji, lub otoczeniu, jedynie sesja na pół roczku była zupełnie inna ;)

I pomyśleć, że kiedyś oboje byli tacy maleńcy...

18 komentarzy:

  1. To śmiesznie tak porównywać, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. I o ile dla mnie to tylko zabawa możliwościami fotografiki i czasu, dla ciebie to już znacznie więcej - w końcu dochodzą sentyment i osobiste wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia były zrobione właśnie dla zabawy i z sentymentu, maluchy tak szybko rosną i tak szybko się zmieniają, że fajnie będzie kiedyś na nie spojrzeć i pomyśleć, że jak byli mali byli do siebie podobni :)

      Usuń
  2. Fajnie tak porównać swoje szkraby , no widać podobieństwo, nie da się ukryć :) Jejku już rok? Wszystkiego słodkiego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak porównać swoje szkraby , no widać podobieństwo, nie da się ukryć :) Jejku już rok? Wszystkiego słodkiego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ach... wzdycham sobie :D co mogę powiedzieć...znów te nudne "cudownie " :D tylko tyle :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :) widać, że to rodzeństwo choć na niektórych zdjęciach na prawdę ciężko mi było wybrać gdzie jest Gabi a gdzie Edzio :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, na kilku zdjęciach są "prawie" tacy sami ;)

      Usuń
  6. Ale świetnie zestawiłaś te zdjęcia :) To na macie - przypomina mi zdjęcie juniora z dzieciństwa - jest całkiem podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie na macie to chyba podstawa kadrów rodzinnych maluchów :D

      Usuń
  7. Boskie te fotki! I dzieciaczki też :) Fajnie zrobiłaś z tym porównaniem! Wszystkiego najlepszego dla córci! Ja mam na razie tylko jedna sztukę, która roczek będzie świętować już w marcu, więc mogłabym ją porównać co najwyżej do zdjęć moich czy męża z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) można też i takie porównania zrobić, ja mam niewiele swoich zdjęć z dzieciństwa, ciekawe czy Edzio o Gabi są podobne do mnie lub męża w tym wieku :)

      Usuń
    2. No właśnie zamierzam takie porównanie zrobić, tylko że wszystkie moje fotki z dzieciństwa mam w Polsce, mąż tak samo. Muszę sobie przywieźć albumy następnym razem :)

      Usuń
  8. Fajnie to zrobiłaś :) Widać jak bardzo są do siebie podobno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zestawienie to jest MEGA pomysł! Oglądałam je u Was już kilka razy ale zasypiałam kiedy miałam to naisać :) Super Heniu!

    OdpowiedzUsuń