mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 8 stycznia 2016

Nowa perkusja :)

Mój Edzio doczekał się nowej perkusji, a  wszystko za sprawą Bakusia i konkursu "Dumni rodzice" - którego nowa edycja niedawno się rozpoczęła :)
Jak widać Edward bardzo polubił swój nowy sprzęt, a ja uwielbiam patrzeć na wyraz jego twarzy podczas grania, tą ekspresję która z niej kipi i radość jaką mu daje granie - coś nie do opisania słowami, ale na szczęście mogę zrobić zdjęcia i wam pokazać :P



22 komentarze:

  1. To masz teraz radośnie i głośno? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kolega gra (czytaj: coś tam sobie trzaska). Nigdy nie zrozumiem takiej pasji, ale ten osobliwy rodzaj radości i ekspresji ruchów znam z autopsji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jest najfajniejsze w obserwowaniu osoby grającej na perkusji:D

      Usuń
  3. zastanawiam się czy twoja radość jest tak samo wielka jak syna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aleeeee czad i mega mu ta perkusja pasuje :) Moje smoki też marzą o perkusji ale ja bym OSZALAŁA chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że by Ci się spodobało, szczególnie jak byś zobaczyła ich twarze :D

      Usuń
  5. Widać ,że granie sprawia Edziowi ogromną radość,ciekawe czy mała pójdzie w ślady starszego brata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niej to mała tancereczka, ledwo usłyszy jakiś rytm już kręci bioderkami ;)

      Usuń
  6. Rewelacja :] Mój mały gra na keyboardzie ale tak go ciągnie do perkusji że chyba będzie trzeba kupić :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, chociażby dla wyrazu twarzy :D

      Usuń
  7. wow!!wygląda jak mała gwiazda rocka!cudny chłopiec!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy mały perkusista, pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń