mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 11 grudnia 2015

Sesje świąteczne

Nie wiem czy wiecie, ale ostatnio robię trochę zdjęć świątecznych (co można zauważyć na stronie fb). Ale żeby nie było, że szewc bez butów chodzi, to również Edzio i Gabi mają kilka zdjęć w świątecznej aranżacji. A wszystko zaczęło się od tego, że potrzebowałam zdjęcia na grudniową stronę kalendarza, który zrobiłam w prezencie dla dziadków ;)

uwielbiam tę minkę Gabrysi :D
A Wy macie już pomysły na prezent świąteczny? Jeśli nie zapraszam na sesje ;)

15 komentarzy:

  1. W tym roku stawiam na książki - każdy z moich bliskich jakąś się niedawno zachwycał, więc zaskoczenia w sumie nie będzie ;) Sama zażyczyłam sobie pluszowego zwierzątka i nowego adaptera - zobaczymy, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka to bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Tak modelka w tym wieku to czysta przyjemność :) Ale minka wyborna :P
    No i ten herbatnik :)
    Rany Heniu ale masz kawalera, opiekun i prawdziwy bohaterski starszy brat :) Mam nadzieję , że to urocza kruszynka nie będzie mu tak dawała popalić jak moja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności! Jak ja lubięten klimat światełek, śniegów. Bardzo chciałabym w tym roku zeobić kilka Świątecznych zdjęć. Kalendarz to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam, musisz spróbować zrobić taką sesję :D

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia i cudowni modele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heniu zdjęcia wyszły magicznie-brawo! Poczułam tę świąteczną atmosferę-dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne!! Aż się łezka w oku kręci!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOw piękne i klimatyczne. Koniecznie będę musiała taką zrobić dla nas. Super tło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* musisz spróbować taka sesja to fajna pamiątka ;)

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Dzieciaczki to zawsze cudnie wychodzą :) Może na przyszłe święta też zrobię mojej córci taką sesję, bo to super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń