mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 18 grudnia 2015

DIY z kordonka

Dziś tylko Hand Made ;)
Co można zrobić z kordonka mając trochę cierpliwości? Można zrobić cotton ball, ale to już pewnie wielu z Was próbowało. My zrobiliśmy łańcuch z 50 kulek w 4 kolorach.
Zrobiliśmy też piękny czubek na choinkę, gwiazdę :)
A tak prezentują się w nocy :)
Jeśli nie znacie "przepisu" to do cotton ball potrzebne są:
- kordonek
- klej wikol i woda (proporcja 1:2)
- balony (najlepiej te na wodę)
- rękawiczki
- miejsce do wysuszenia kul, np. suszarka na ubrania
- lampki led
- i cierpliwość ;)

Do gwiazdy potrzebne nam były te rzeczy + lampki 10szt:
A tu już efekt końcowy - w dzień i w nocy :)
 I tu należą się ogromne podziękowania dla mojego mężusia za kręcenie nitką :*
Pokażę Wam jeszcze coś, to już nie moje dzieło, ale również hand made. Przepiękna pocztówka którą dostaliśmy od jednej z najbardziej utalentowanych osóbek jakie znam. Alicja dziękuję za to cudo :*


10 komentarzy:

  1. ale cudoooo, muszę i ja spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heniu, jak zwykle chapeau bas. Kule wyszły super. Fajny dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :-) uwielbiam te kule

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne to Twoje rękodzieło,chyba sama się skuszę i zrobię takie kule :)
    PS.
    Cieszę się,że mogłam Ci sprawić odrobinę radości :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudownie wyszło :) ja zrobiłam około 20 kul i juz miałam dość :)

    OdpowiedzUsuń