mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

sobota, 31 października 2015

Dynie i nie tylko ;)

Co myślicie o Halloween? Pozwalacie maluchom na przebieranki i zbieranie słodyczy?
My dziś trochę się poszaleliśmy, robiliśmy zdjęcia, przebieraliśmy się, powiem Wam, że to była całkiem niezła zabawa, szczególnie Edziowi bardzo się podobało.

 I mimo, że nie jest to nasza polska tradycja, to wydaje mi się, że czasem można sobie pozwolić na odrobinkę szaleństwa ;)

17 komentarzy:

  1. Edek - całkiem poważny potwór. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie! My też dzisiaj się bawiliśmy:) zdj piękne♥

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie obchodzimy tego święta ale dzisiaj zrobiłam wyjątek i stroje zrobiliśmy. To był cudowny dzień. Zazwyczaj tego nie robię ale dzisiaj wyjątkowo zapraszam do mnie www.4raym.blogspot.com zobaczcie jak się bawiliśmy 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała literówka www.4razym.blogspot.com 😊

      Usuń
  4. I don't celebrate Halloween, but I love the photo's a lot!! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzimy Halloween od dwóch lat. Julka myślała że to Święto,teraz by to pewnie zrozumiała,wolę jednak wbić jej do głowy coś ważniejszego.
    Piękne zdjęcia,może w przyszłym roku zdecyduję się ponownie na odrobinę zabawy.
    Piękne zdjęcia i dzieciaczki zadowolone #brawoty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze Kochana Ty jesteś ARTYSTKA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia .Dzieciaki pozują zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihihi, przeuroczo, ale to określenie niezbyt pasuje, więc napiszę: straszliwie :D

    Wiesz, ze wszystkich tradycji związanych ze świętem zmarłych, jakie znam, najbardziej podoba mi się ta meksykańska. Nie jest przesadna, choć i tak już komercyjna; za to bardzo wesoła i przyjazna. Warto by uczyć się od otwartych ludzi, że lepiej jest wspominać innych sympatycznie i wesoło, niż ze wzrokiem wbitym w ziemię smętnie snuć się po cmentarzach. Przynajmniej ja tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak cudownej czarownicy i tak cudownego potwora jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka sesja zdjęciowa cudowna!! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Heniu skad to czarne tlo? Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro zamówiłam, zwykłe czarne polipropylenowe :)

      Usuń