mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

czwartek, 9 lipca 2015

Pole z chabrami

Wiem, kolejny post miał być o lampie, ale po wczorajszej sesji nie mogłam się oprzeć i pokażę Wam dziś kolory lata : złoty i chabrowy :)
 Edek królował w zbożu, biegał, skakał, wywracał się, był nie do zatrzymania :D

Nawet Gabrysi udało mi się zrobić jedno zdjęcie w tym pięknym otoczeniu :)
 
Była też z nami mała Halszka, której robiłam sesję. Kilka kadrów możecie zobaczyć na FB, bo w końcu zdecydowałam się założyć profil, jeśli macie ochotę zobaczyć - zapraszam :)
  

16 komentarzy:

  1. Piękne, a zdjęcie Gabrysi z motylkiem...jestem zauroczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten motylek na zdjęciu z Gabrysią jest tak perfekcyjnie uchwycony, czy dodany w jakiś magiczny sposób w którymś z programów?... wiem, to głupio tak pytać, ale po prostu mnie to zaintrygowało :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne! Heniu to z motylem to Mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak z zainteresowaniem na niego zerka :)

      Usuń
  4. Przepiękne letnie kolory, cudowne kadry.
    Gratulacje - ostatnie zdjęcie jest cudowne !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ostatnie jest magiczne i bajeczne!!!!! Haniu podsyłam link
    https://www.facebook.com/magdalena.kruk.35

    OdpowiedzUsuń