mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 13 lipca 2015

DIY - lampa pierścieniowa

Tak jak obiecałam, pokażę Wam dziś etapy powstawania lampy pierścieniowej, dzięki której Gabrysia ma ten błysk w oku :)
 
Pierwszym etapem , jak przy każdym tego typu przedsięwzięciu było zrobienie projektu.
Poniżej są wszystkie wymiary:
Dokumentacja zdjęciowa kolejnych etapów:
W efekcie końcowym powstała ta oto lampa :)

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie powstawania lampy piszcie, postaram się odpowiedzieć ;)

7 komentarzy:

  1. Yyy, nie moja bajka, tyle przewodów...

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow... chciałabym umieć to co Ty jeśli chodzi o fotografię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow cudo! Heniu to zdjęcie Gabrysi GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda:)jakich żarówek użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja użyłam energooszczędnych świetlówek 14 wat z barwą zimną :)

      Usuń