mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 6 lipca 2015

Ach te oczy...

Dziś pokażę Wam kilka zdjęć z zabawy lampą zrobioną przez mojego mężusia:)
Najfajniejsze w niej jest to, iż tak zainteresowała moje szkraby, że oboje patrzyli na mnie w tym samym momencie - a to się rzadko zdarza ;)
A tak prezentują się oczy na pojedynczym portrecie:

Jeśli chcielibyście zobaczyć jak wygląda ta lampa i proces jej powstawania, mogę napisać o tym osobnego posta ;)


11 komentarzy:

  1. wow swietne :) jak to jest zrobione ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautiful! I love the light in their eyes, it looks magic :)
      Your little baby is growing so fast!
      Enjoy!

      Usuń
  2. Cudowne dzieciaki!!!
    a posta chcemy !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale!:)
    oczywiście czekam na kolejnego posta dotyczącego lampy
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę takiego posta:-) podaj mi proszę swój adres mail, chciałbym Cię dopisać do dostępu do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moj mail: heronimabaldyga@gmail.com

      Usuń
    2. dziekuje :-) trzeba bedzie zaakceptować zaproszenie :-)

      Usuń
  5. naprawde nie przypuszczałam, że to daje taki efekt!

    OdpowiedzUsuń