mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

czwartek, 30 kwietnia 2015

Dyplom Foto-Oko

Dziś pokażę Wam projekt nad którym pracowałam przez jakiś czas.
Inspirowane naturą - to tytuł mojej pracy kończącej Akademię Foto - Oko. Wczoraj wieczorem odbyła się jej obrona. Wymyśliłam sobie koncepcję, by wykorzystać zdjęcia przyrody i zestawić je ze zdjęciami Gabrysi. Wybrałam kilka zdjęć z zeszłego roku (moi stali bywalcy mogą kojarzyć te zdjęcia, bo ukazały się już wcześniej na blogu) i zrobiłam zdjęcia Gabi w podobnej kolorystycznie stylizacji. I tak z kilku zdjęć, pozornie niemających ze sobą zbyt wiele wspólnego, powstał moim zdaniem całkiem interesujący zestaw. Jak myślicie? :)

 
 
I jeszcze jedno - od wczoraj jestem "dyplomowanym" fotografem amatorem, więc jeśli macie ochotę stanąć przed moim obiektywem, zapraszam na zdjęcia ;)
 

30 komentarzy:

  1. Zachwycające! Heniu ta strasznie żałuję, że nie byłam na webinarium, by usłyszeć Twoją obronę :( zupełnie zapomniałam. Źle już z moją pamięcią. A jest jakieś nagranie może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba miało być, ale nie widziałam

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia!
    Marzę by stanąć z Młodym przed Twoim obiektywem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneta będziemy musiały się kiedyś umówić ;)

      Usuń
  3. uwielbiam prace inspirowane tym, co jest wokół! Brawo i moje gratulacje:-)! Ściskam Ciebie i Twój talent:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam sie w Tym blogu!!! mogłabym patrzyć godzinami na te fotki ślicznie :) obserwuje z wielką przyjemnościa i bede wpadac i gnębić komantarzami:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szyszeczki to jedne z moich ulubionych kwiatów - i wyjątkowo dobrze wychodzą ma na zdjęciach.

    Pomysłowy sposób na przełożenie inspiracji na realizację fotografii - chyba najbardziej uroczo wypadł kasztanek, ale trudno oceniać rozbrajający urok dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierniczę masz talent pozazdrościć naprawdę! :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dyplomu !
    śliczne zdjęcia - masz talent kobieto:) a Gabi to najcudowniejsza modeleczka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ... gratuluję...
    urodzenie dziecka nie przeszkodziło Tobie w realizowaniu pasji
    ... bardzo interesujący zestaw:)
    Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Najlepsze zestawienie z kasztanem :) niesamowite, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje obrony. Twoja córeczka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mowę mi odjęło. Heniu Masz dar od Boga, aby tworzyć tak piękne zdjęcia. Zawsze Cie podziwiałam , ale Twój warsztat jest już tak profesjonalny, że tylko podziwiać. Gratuluję obrony i wielkie Buziaki dla waszej rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję dyplomu i życzę powodzenia w pracy za obiektywem!
    Świetne porównanie kolorystyczne z przyrodą !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Heniu ! Zdjęcia piękne,a Gabrysia jako kasztanek-urocza !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia i wielki talent! Gratulacje! A kasztanowa kompozycja boska, aż mi słów brakuje:) Jeszcze raz gratuluję ahhh!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjecia! Bardzo fajnie dobrana kolorystyka, masz reke to tego! Keep it up! Zapraszam do siebie, jesli chcesz potowarzyszyc mi przy zgubieniu 40 kg :) www.cbchgrubas.blogspot.ie

    pozdrawiam, Grubas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie komentarze i wasze wsparcie, to bardzo miłe :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się zapiszę na taki kurs, bo widzę że naprawdę warto! Zdjęcia przeboskie! I ten pomysł zestawienia z przyrodą - ekstra! Gratuluję takich cudnych fotek i umiejętności! A bloga dodaję do ulubionych, żeby cieszyć oko tymi ślicznymi fotkami :)

    OdpowiedzUsuń