mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 10 lutego 2015

Braterska miłość

Edzio wiedział, że będzie miał rodzeństwo odkąd zaszłam w ciążę, rozmawiał z brzuszkiem, zbierał cukierki dla siostry (uzbierał pół słoika), nie mógł się doczekać, kiedy w końcu wyjdzie.
Jednak nie spodziewałam się, że aż tak bardzo się ucieszy, że przywiezie jej nawet królika do szpitala. Myślę, że Edzio będzie wspaniałym starszym bratem, na którego Gabrysia zawsze będzie mogło liczyć :))

16 komentarzy:

  1. Ale cudne ujęcie. Widać, że Edek przepada za siostrą. Jeszcze raz gratuluję Heniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Edzio będzie doskonałym starszym bratem :)
    Uroczy widok tych dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpływam się! Są wspaniali!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowni są!
    Ja z jednej strony chce by ta moja ciąża trwała jak najdłużej ale jak patrze na Wasze zdjęcie to już bym chciała by Lilii była z Nami :)
    Ciekawe czy u nas tez taka miłość "siostrzana" bedzie:)
    Gabunia taka mala Smerfetka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie kochana :)
    masz przecudowne dzieciaczki
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie :)
    Będzie cudownym starszym bratem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kadry zawsze mnie rozczulają :)

    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooh, Congratulations! Two very photogenic beautiful children! I hope your are feeling good, mamma? It is great to find out that all went well and you got a healty baby girl :) Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest piękne....nic więcej tutaj dodować nie trzeba....to jest piękne....

    OdpowiedzUsuń
  10. Te cukierki to będą musiały jeszcze sporo sobie poczekać... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej cudowne zdjęcie <3 Edzio będzie cudownym bratem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość, najpiekniejsza milosc na swiecie :)
    Gabrysia jak i moja Alusia maja wielkie szczescie w zyciu majac takich fajnych starszych braciszkow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie fajnie mieć starszego brata :)

      Usuń