mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 19 grudnia 2014

Jasełka

Dziś pokażę Wam kilka zdjeć, które zrobiłam wczoraj w przedszkolu i klika innych :)
W przedszkolu Edwarda odbyły się Jasełka. Dzieci mimo, że są jeszcze malutkie, były niesamowite. Ładnie mówiły swój tekst, starały się śpiewać kolędy, a mój szkrab był aniołkiem. Strasznie jestem z niego dumna :)
I powiem Wam, że podziwiam Panie Przedszkolanki, że potrafiły przygotować takie maluchy do występu :))


I jeszcze kilka ujęć mojego aniołka z domowej mini sesji :D


21 komentarzy:

  1. pięknie gdzie kupiliście takie piękne skrzydła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro, tam można prawie wszystko znaleć ;)

      Usuń
  2. prześlicznie wygląda Twój aniołek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek śliczny :) Foteczki kochana cudowne jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! These photo's are so beautiful! Thanks for sharing :) and happy holidays to you and your family! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny aniołek :)
    My kolędowaliśmy w przedszkolu wczoraj a wszystko na góralską nutę ....

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne te anielskie zdjęcia.. szkoda, że mieszkasz tak daleko ode mnie.. ;-( a jasełka.. no tak jest przeżycie dla rodzica.. dla dziecka.. i pani przedszkolanki również.. sama nią jestem więc wiem co mówię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. aa i na pierwszym zdjęciu podobają mi się te paluchy w buzi ;-D to takie dziecięce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziaki! Edzio jest stuprocentowym Aniołkiem :)
    Och, teraz na pewno duma Cię rozpiera Heniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasełka były wspaniałe to widać,a Edzio w roli aniołka to po prostu cud miód <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny aniołek, uwielbiam jasełka, u nas były w ubiegłym roku w przedszkolu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Edzio jaki słodki aniołek♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie maluchy w roli aniołków to sama rozkosz oglądania:) Uwielbiam takie przedstawienia gdzie słodycz leje się tonami;) No i faktycznie brawa dla Pań, które ogarnęły te małe wulkany energii.

    OdpowiedzUsuń
  13. A moja szkola jaselek nigdy nie organizuje... czyżbyśmy byli już na to za duzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, Pięknie, będę to pisać do znudzenia!
    Twoje zdjęcia są przecudowne :)
    a Edzio jak prawdziwy Anioł- ślicznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń