mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

sobota, 8 listopada 2014

Schwytane chwile

Wczoraj miałam okazję poznać Natalię, która prowadzi bloga Schwytane chwile  i jej dwóch uroczych synków Stasia i Franka.
Franek chodzi z moim Edkiem do przedszkola, więc jak tylko się zobaczyli zaczęli się bawić w pokoju Edzia. Staś natomiast to miesięczny maluch, któremu zrobiłam mini sesję :D

Jak Wam się podobają przykładowe efekty?
Szydełkowe dodatki, oprócz misia, który wykonała Pani Małgosia, to moje pierwsze próby ;)

 

25 komentarzy:

  1. Heniu piękna sesja i cudne szydełkowe dodatki-zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Heniu, takie cuda tworzysz? Nic się nie chwaliłaś...:)
    Uroczy model, pięknie te cudńka zaprezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero pierwszy raz z szydełkiem :)

      Usuń
    2. W życiu bym nie pomyślała, że to pierwszy raz, gdybyś nie napisała, wyszły cudnie! Strach pomyśleć co będzie, jeśli już wprawy nabierzesz ;)

      Usuń
  3. genialne zdjęcia
    mały model przystojny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie w biało czerwonej czapie idealne na kartkę świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialną sesję zrobiłaś - kochana masz talento :)) a Staś jest słodki :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. przedostatnie zdjęcie przeurocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia jak zwykle piękne-a szydełkowe prace-WOW ! Jak to debiut,to tylko zazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy malec, a zdjęcia jak zwykle cudowne w Twoim wykonaniu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wyszło. Widać, że główny bohater współpracował. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oh .. ach.. chwyta za gardło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdjecie wymiata :) wszystkei cudne bo i model pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwsze wow jeśli chodzi o szydełkowe cuda! podziwiam ja tez próbowałam ale chyba jednak wolę zamówić ;p po drugie jak na pierwszy raz to drugie wow! ja ci mówiłam kobieto że ty masz fach w rękach a tu się okazuje że nie jeden <3

    OdpowiedzUsuń
  13. O matuniu kochana ale słodziak, zieliny książe najpiękniejszy, pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdolnaś! szydełkowe dodatki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń