mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 3 października 2014

Trzy dziewczyny :)

Wczoraj miałam przyjemność robić zdjęcia trzem cudownym dziewczynom. Odwiedziły mnie Magda, Laura i Lila z Mamine Skarby, i muszę przyznać, że to było jedno z najmilej spędzonych przedpołudni, od czasu jak Edek poszedł do przedszkola :)
Dlatego też, chciałam pokazać Wam kilka kadrów z naszego spacerku :)

 I jedno bardziej domowe :)
Dziękuję Madziu za odwiedziny :*

15 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana za spacerek w przemilym towarzystwie. Taka piękna pamiątka, że aż nie wiem co napisać. Jesteś najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedny jakie słodziutkie dziewczynki :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu poznałam dziewczyny. Zdjęcia ... cudne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooj piękne zdjęcia :)
    Też chcę taką sesję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a Mamusie i dziewczyneki kojarzę, kojarzę :) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś towarzystwo, odwiedziły Cię trzy Śmieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe zdjęcia, wspaniałe Dziewczyny:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń