mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

czwartek, 16 października 2014

Śpioszek

Lubicie patrzyć na śpiące szkraby? - Ja uwielbiam.
Edek jest wtedy taki spokojny, cichutki jak aniołek ;) Jak był malutki często robiłam mu zdjęcia podczas snu, nie wiem czemu, ale później jakoś przestałam... Edek to wulkan energii, zawsze w ruchu, więc taki widok jest bardzo rzadki ;)
Dlatego wczoraj postanowiłam zrobić mu kilka zaspanych zdjęć.  Jak Wam się podobają?

i jedno troszkę bardziej przerobione kolorystycznie :)

20 komentarzy:

  1. cudowny :)
    Też uwielbiam jak Młody śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam spiace dzieci ;) takie male aniolki do calowania:) a zdjecia sliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Co to za materiał, że wygląda jak na chmurce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koc z IKEA, jak dobreze pamiętam nazywa się Ofelia :)

      Usuń
    2. Dzięki, super na tych zdjęciach wygląda. A Aniołek śpi na chmurce :-)

      Usuń
  4. O raju, Edek wygląda tak niewinnie na tych zdjęciach, cudny!
    Ja również uwielbiam patrzeć na Miśkę jak śpi i bardzo często robię Jej zdjęcia w trakcie snu. Raz, że ten widok mnie rozkłada na łopatki urokiem, dwa, często śpi w śmiesznych pozycjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak aniołek wygląda. Bajeczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam patrzeć na śpiące dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy aniołek.... taki widok zawsze mnie rozczula i sama pstrykam śpiącemu synowi zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ja też uwielbiam jak moje dzieci śpią :) Foteczki rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, jak prawdziwy aniołek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są niesamowite, to się nazywa talent :) a ten mały szkrab słodziutki ;D

    OdpowiedzUsuń