mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 15 października 2014

H2O i Dafi

Pijecie dużo wody? U nas zużywa się jej bardzo dużo. Od małego dawałam Edziowi wodę zamiast soku czy słodkich napojów i teraz zawsze wybiera wodę. Do tej pory piliśmy głównie wodę butelkowaną, jednak na spotkaniu Blogiń dostałam do testowania dzbanek filtrujący Dafi.
Filtry Dafi usuwają zanieczyszczenia mogące znajdować się w wodzie, jak również eliminują jej zapach, co przyczynia się do poprawy smaku wody kranowej.
Producent zaleca wymianę filtrów raz w miesiącu, datę wymiany można ustawić na dzbanku, jest to fajne udogodnienie dla osób roztargnionych jak ja ;)
Taką wodę można wykorzystać do sporządzania posiłków, zaparzania kawy i herbaty, zaspakajania pragnienia, czy przygotowania dań dla najmłodszych.
Wszystkich zalet i Wad nie będę Wam opisywać, bo tego jest pełno w internecie, a i tak każdy sam musi wyrobić sobie swoje zdanie, niemniej jest to fajna alternatywa w razie gdyby zabrakło butelkowanej wody, lub jeśli chcielibyćmy zaoszczędzić na jej kupnie ;)
Jeśli zastanawiacie się nad używaniem dzbanków filtrujących polecam zapoznać się z ciekawym artykułem tutaj i na blogu Dafi.




21 komentarzy:

  1. Moja mama używa takiego dzbanka, ja jednak jakoś się nie mogę przekonać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pijcie takiej wody. Kiedys doprowadziłam sie tym do duzych niedoborów minerałów. Poczytaj: http://www.bioflowtest.com/uploads/6/1/8/6/6186325/microsoft_word_-_dlaczego_woda_oczyszczona_i_woda_destylowana.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a o tym nie wiedziałam, dziękuję za link :)

      Usuń
    2. Anna, masz bledne infromacje. Przeciez woda filtrowana nie ejst woda destylowana, to jedynie woda, z ktorej zostaja usuniete, tylko szkodliwe sybstancje! Wody filtrowanej nie nalezy porownywac do wody destylowanej, w ktorej nie ma zadnych mineralow.

      Usuń
  3. Patrzyłam na objawy niedoborów minerałów i po 5 miesiącach stosowania sama już nie wiem, ale jest to możliwe, chociaż pewnie i inne czynniki wpływają na ich niedobór jak np. 3 kawy dziennie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie coś w tym jest, kawa również swoje robi :)

      Usuń
  4. My tam używamy od kilku lat i żadnych niedoborów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chętnie wypróbuję ten dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piję wodę, ale mam wrażenie,że niestety za mało. Chyba muszę sobie sprawić taki dzbanek , może wtedy będę sięgała częściej po szklankę wody, buziaki dla Edzia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i jak wrażenia odnośnie dzbanka? Faktycznie niweluje zapach i smak wody z kranu??

    PS: Piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mojej opini poprawa jest znaczna, jednak u nas woda z kranu nie jest najgorsza, więc nie moge powiedzieć jak by sobie poradził ten dzbanek z filtrem w gorszych warunkach :)

      Usuń
  8. Gdyby jeszcze gazowana była, byłaby dla mnie... A tak to chłopcy piją kompoty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed urodzeniem Edka też piłam tylko gazowaną, teraz jakoś wolę inną :)

      Usuń
  9. Wpadłam z rewizytą, świetne zdjęcia robisz... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażam sobie życia bez dzbanka.Zupy na takiej wodzie gotuje, wszystko.Przez plotke, że we stolicy straszne rzeczy leca z kranu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście woda z kranu czysta i nie ma np. problemu z zakamieniałymi sprzętami

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzbanek, jak dzbanek, ale Edzio jak zwykle wygląda na zdjęciach świetnie! Uwielbiam na Niego patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A Edzio wygląda jak mały alchemik :D

    OdpowiedzUsuń