mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 16 września 2014

BLOGinie z Gdańska

Zgadniecie gdzie byłam w sobotę?
Jednocześnie odbyło się spotkanie blogujących mam w 3 miastach. Ja wybrałam się do Hotelu Królewskiego w Gdańsku, by razem z innymi dziewczynamy trochę się zrelaksować  :))
Projekt B(L)OGinie stworzony został przez te dziewczyny:
Magdę i Elę Mama moja
Lena Matka wygodna też człowiek.
Nie wiem jak w innych miastach, ale w Gdańsku bawiłam się świetnie. Było to moje pierwsze wyjście z samymi dziewczynami od ponad 3 lat :D
Główną atrakcją spotkania był pokaz dziewczyn z Elite Pole Dance Studio. To co one wyprawiały na rurze było niesamowite, też bym tak chciała umieć :P
Później miałyśmy spotkanie przy torcie, szampanie i ciasteczkach, a czas umilały nam zaproszeni przez Anię goście.
Najpierw Elżbieta Skoczeń - wizażystka, stylistka mody i kreatorka wizerunku, pokazała nam jak w prosty sposób zrobić makijaż na co dzień.
Następnie Belecka Barbara opowiedziała nam o swojej pasji - malowaniu i pisaniu wierszy.
W między czasie można było skorzystać z usług Bożeny Grzesik, która jest  bioenergoterapeutką-wróżką-tarocistką.

Na spotkaniu poznałam też (w końcu osobiście) Magdę z Mamine Skarby. Jest bardzo miłą i ciepła osobą i mam nadzieję, że wkrótce znów się spotkamy :)
Poznałam również inne fajne blogujące mamy, w tym Żanetę i Paulinę, które również wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie :)

Po spotkaniu dostałyśmy też całą masę prezentów, które chciałam Wam pokazać. Wiem, że przyzwyczailiście się do innych zdjeć na moim blogu, ale chciałam pokazać Wam moje próby z "fotografią produktów", a to zupełnnie inny rodzaj fotografi ;)

http://www.czuczu.pl/

Firma Czu-Czu sprawiła ogromną radość dla mojego Edzia, zagadki i mini memorki bardzo przypadły mu go gustu. I wybaczył mamie tak długą nieobecność ;)


https://www.facebook.com/szycieukoty?fref=ts


Piękna zawieszka od "Szycie u Koty"

Recznie robione kolczyki oraz obrazek od Barbary Bieleckiej
            
http://www.aster-bal.com.pl/Aster - importer i procucent artykułów imprezowych i karnawałowych podarował nam kolorową maskę
            
Perły piorące od Perlux, przyznam się, że jeszcze nigdy nie używałam kapsułek do prania, więc będzie to mój pierwszy raz :)
               
   Niebieski kubeczek od Łowców Trendów
Natural Pharmaceuticals, dystrybutor norweskich suplementów z kwasami omega-3, przygotował żelki dla dzieci w kształcie rybek www.omegajunior.pl
Torba, długopis i smycz o firmy OLX
 Firma Dafi podarowała każdej blogerce dzbanek filtrujący. W osobnym poście troszkę Wam o nim napiszę ;)
                                    
Firma Mama i Ja oprócz tego, że przez całe spotkanie mogliśmy raczyć się zdrową i smaczną wodą, również przygotowała mały upominek.

Niespodzianka od Baby CAP :)
                 


Firma Oillan przygotowała cały zestaw kosmetyków dla kobiet w ciaży i po porodzie. W osobnym poście napiszę Wam o nich kilka słów, bo właśnie zaczełam ich używać, więc będę mogła Wam powiedzieć, jak działają na moja skórę ;)



https://www.facebook.com/pages/Kidsplanet24/165367300281513A to ostatnia niespodzianka jaką otrzymałam. Samopodgrzewająca butelka do płynów od Kidsplanete24 :) Bardzo ciekawa jestem jak będzie działać, ale więcej na ten temat będę mogła Wam powiedzieć w przyszłym roku, jak na świecie pojawi się braciszek Edka. I to własnie jest nowa wiadomość jaką mam dla osób, które wytrwały do końca tego długiego postu - jestem w ciąży :D

 
Przesyłam WIELKIE PODZIĘKOWANIA ORGANIZATORKOM, że mogłam wziąść udział w tak fajnym spotkaniu :))
 
 
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, jak tylko się połapię kogo brakuje uzupełnię wpis ;)
 
Muszę też wspomnieć o firmach i portalach, które zechciały objąć patronat medialny nad imprezą,
bo każdy jest ważny :))
http://www.blogimam.pl/



18 komentarzy:

  1. Dostałaś butle? Wow! fajowo :)
    Też się cieszę, że miałam możliwość Cię poznać. Mam nadzieję, że w niedługim czasie powtórzymy spotkanie z Magdą i Pauliną i naszymi dzieciaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że udało się nam spotkać :) A Twoje zdjęcia produktów- rewelka!
    Do zobaczenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne upominki, a takie wygimasy to i ja bym chciała umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia produktowe bardzo fajne, ale to mało ważne w porównaniu z ostatnim niusem :) Gratuluję Ci serdecznie :D Może Henio będzie miał siostrzyczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Edek zamówił brata, a ginekolog już to potwierdził ;)

      Usuń
  5. od ponad trzech lat?:-) to fantastycznie, że dobrze się bawiłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być naprawdę super:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ :D z Całego serducha :D
    Szkoda, że ja nie wiedziałam nic o tym spotkaniu....może w końcu byśmy się poznały w realu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Jeszcze nic straconego, w końcu aż tak daleko od siebie nie mieszkamy :)

      Usuń
    2. no wiem wiem, ale taka okazja "sprzyja" . Wiadomo jakoś na co dzień człowiek ma "tyle" do roboty....A może tylko ja tak mam?

      Usuń
  8. Gratulacje!!!! mam nadzieje, ze jeszcze kiedyś powtorzymy spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na warszawskie niestety się nie dostałam, a jak widac musiałobyc super

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być faktycznie przyjemnie, tym bardziej mi szkoda, że nie zostałam wylosowana :(

    OdpowiedzUsuń
  11. super są takie spotkania:)świetne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie blogerki przywożą z takich spotkań mnóstwo prezentów... że ja nie utożsamiam się z pojęciem blogerka - też chętnie przyjęłabym jakieś upominki i pobawiła się na zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że to naprawdę fanja sprawa :)

      Usuń
  13. Tez bylam.Na warszawskiej.Mialyscie chyba tak samo fajnie,jak my:)

    OdpowiedzUsuń