mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 9 lipca 2014

W Parku Oliwskim

Już jakiś czas mnie tu nie było, jednak dziś miałam cudowne spotkanie z Asią i Emilką, dlatego muszę się z Wami nim podzielić :)
 Pierwszy raz spotkałam dziewczyny z bloga i powiem Wam, że było przesympatycznie. Dzieciaki szybko się polubiły, było wspólne "łowienie ryb", rzucanie szyszkami, lody, bieganie...
 Krótka dyskusja na bliżej nieznany temat... ;)
A tu Edek się schował i udawał, że go nie ma :)
Dziękuję Asiu za to wspaniałe przedpołudnie i mam nadzieję, że wkrótce to powtórzymy :)

21 komentarzy:

  1. Park Oliwski jest przepiękny. No i niedaleko od niego do gdańskiej katedry - chociaż spacerując z małymi dziećmi raczej tam nie zaszliście :) Fotografie są bardzo dobre, typowo letnie, wakacyjne kadry. Beztroska zabawa dzieci to fantastyczny pomysł na sesję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia,śliczny park,ale najcudowniejsze są dzieciaczki:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Park Oliwski, wracam tam zawsze, gdy odwiedzamy Trójmiasto:) jeszcze tylko trochę.. kilka tygodni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia-te uśmiechnięte buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super takie spotkania. Zauważyłam nieobecność. Piękne zdjęcia, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Wam fajnie! Następnym razem też się piszę na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Heniu, myślę, że przyłapałaś ich jak obgadują następne spotkanie ;)
    Mi również było bardzo miło i nie mogę się doczekać, kiedy to powtórzymy :)
    PS. Na moją relację trzeba będzie trochę poczekać, szlag mnie chyba trafi z tym internetem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Muszę trochę się podszkolić w robieniu zdjęć ;/ Mamy zamiar zabrać małego do Parku Oliwskiego, ale jakoś zawsze trudno się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zawsze było nie po drodze, ale naprawdę warto odwiedzić to miejsce, szczególnie podczas upałów, gdy wszędzie leje się żar z nieba a tu jest wspaniały cień ;)

      Usuń
  9. Jak ma sie takie piękne modelki to i zdjęcia muszą być super :) Moje ulubione to zza żywopłotu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chłopiec i dziewczynka, nie dwie "piękne modelki " ;)

      Usuń
  10. piękne zdjęcia, pozdrawiam Was wakacyjnie Heniu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogowy świat zbliza ludzi, i to nie tylko mamuski ale i dzieci....
    Co widać na załączonych obrazkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow. fantastyczne zdjęcia, miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są takie spotkania, ja tez bardzo lubię. Dzieciaki zawsze się dogadają a matki się nagadają za wszystkie czasy :P

    OdpowiedzUsuń