mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 15 lipca 2014

Plener ślubny

Dziś troszkę inne zdjęcia :)
W zeszłym tygodniu brałam udział w "plenerze ślubnym" . Jest to kurs organizowany przez FOTO-OKO o których wcześniej już wspominałam :)
Atmosfera i tym razem była niesamowita. Dowiedziałam się sporo o świetle i kompozycji, o tym jak uwolnić emocje osób, które chce fotografować. Taka praktyka była niesamowitym doświadczeniem, szczególnie, że można było na bieżąco konsultować swoje zdjęcia z fotografem :)
A to kilka moich ujęć, jeśli macie ochotę, zapraszam do obejrzenia :)


Te zdjęcia zrobiłam z filtrem, za który służyły kolorowe okładki od zeszytów. Nawet nie spodziewałam się, że można w tak prosty sposób uzyskać tak ciekawy efekt :)
o zachodzie słońca...
i już po zachodzie słońca, gdy światła było coraz mniej...

18 komentarzy:

  1. Ten kurs to wspaniała nagroda, należało Ci się :)
    Zdjęcia wyszły bardzo ciekawie. Zwłaszcza to o zachodzie słońca, jest magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) fajnie, że się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym wziasc udzial w takim kursie
    moze uda sie za rok jak nawiedze Gdnsk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwi i naturalnie uśmiechnięci modele to już połowa sukcesu :)
    Okładki - niezła myśl, zwłaszcza niebieska dała całkiem ciekawy, intrygujący efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcie z zachodem słońca, efekt jest cudowny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z zachodem i to jak podskakujecie- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała na taki kurs pójść. A Ty Heniu zdjęcia robisz cudne i bez kursu :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne ujecia :) i te emocjeee <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja dawno do Was nie zaglądałam O_o aż wstyd :P a zdjęcia no piękne są co tu dużo gadać a na pomysł z okładkami w życiu bym nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt. ten kurs to świetna sprawa-mi też się podobało strasznie :)
    piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń