mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 11 czerwca 2014

Plener

Dziś pokażę Wam tylko 2 zdjęcia, które zrobiłam wczoraj.
Kto z Was wie, co to za miejsce? :)

Jakiś czas temu trafiłam na stronę foto-oko, na której można zapisać się na darmowe kursy fotografii. Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała ;)
Co jakiś czas fotograf Szymon Zduńczyk, przesyła w ramach tego kursu cenne wskazówki i dzieli się swoją wiedzą.
Natomiast wczoraj wieczorem odbyły się warsztaty plenerowe, których głównym tematem było malowanie światłem. Atmosfera była niesamowita, zebrało się wielu entuzjastów fotografii, w tym też amatorów jak ja ;)
To były moje pierwsze warsztaty, ale mam nadzieję, że nie ostatnie :))

Strona na której można zapisać się na te kursy jest tutaj FOTO-OKO ;)

23 komentarze:

  1. Cudne.Jak to sie robi?Tak sobie wyobrazam,ze kreci sie aparatem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcie robi się na statywie, na długim czasie naświetlania. Nie kręci się nic aparatem, za to ludziki ze źródłem światła szybko się "kręcą" (biegają), więc nie są zarejestrowani na zdjęciach, ewentualnie jako cienie- co widać na drugiej łódce ;)

      Usuń
    2. Piękne zdjęcia! Lubię robić je w ten sposób, ale czasem troszkę to trwa ;)

      Usuń
  2. To plaża w Gdyni Orłowie - kiedyś dzika, dziś już - niestety - zmodernizowana. Poznałam od razu, często tam goszczę :D A małą podpowiedzią mogły być kody na łodziach; oczywiście, jeśli ktoś by je skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :))
      Pierwszy raz byłam na tej plaży, dzika musiała wyglądać genialnie :)

      Usuń
  3. A ja myślałam, że to tak po obróbce

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chciałabym iść na takie warsztaty, ale Pierw muszę sobie aparat sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia, gdzie to jest, ale miejsce magiczne, a warsztatów zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem gdzie to, ale wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pojęcia nie mamy ale widzę, że w pierwszym pięknie czas wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orłowo, mamy tam sesję ślubną, a pod klifami oświadczył mi się małżonek :)
    Fajny kurs i bardzo ciekawe zdjęcia, szkoda, że dwa, narobiłaś smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu wiedziałam, że Ty z pewnością poznasz to miejsce ;)

      Usuń
  9. Może masz jeszcze więcej? Świetny efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie na warsztatach zrobiłam 20 zdjęć, ale na tych najfajniej widać efekty długiego czasu naświetlania :)

      Usuń
  10. zabawa swiatlem fajna sprawa , tez kiedys probowalam , ale srednio wyszlo:)
    Kupilas sobie filtr gwiazdkowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, nie mam żadnego filtra, taki efekt robi się u mnie przy dłuższych czasach naświetlania :)

      Usuń
  11. Ale fajnie!!!! Zapisuję się! dzięki Ci dobra kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :) muszę w końcu wziąć się za siebie i troszkę się podszkolić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia świetne, a oprócz tego kusisz już plażą i wakacjami:))

    OdpowiedzUsuń
  14. zatęskniłam za morzem. Marzy mi się, ale wszystko wskazuje na to, że w tym roku mnie ominie... więc proszę o zdjęcia, wiele nadmorskich zdjęć:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem co to za miejsce, ale wygląda cudownie i już nie mogę się doczekać naszego urlopu nad morzem w lipcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fotki są cudowne!
    ta plaża na twoich zdjęciach jest jak z jakiejś okładki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. te zdjęcia są magiczne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń