mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Inny Świat

Tym razem pokażę Wam krótką fotorelację z pierwszej przedszkolnej wycieczki Edka, która odbyła się w miniony piątek :)
Ze swoją grupą wybrał się do Innego Świata w Mikołajkach Pomorskich.

Organizatorzy zapewnili dzieciaczkom wiele atrakcji. Były zabawy z muzyką, malowanie twarzy, jazda na drewnianych konikach...
 Bardzo dużo radości sprawiło dzieciaczkom puszczanie baniek - i chyba nie ma co się dziwić, bo kto tego nie lubi ;)
 W chwili przerwy można było skakać na trampolinie :)
 Następnie dzieci wyruszyły do "Magicznego Lasu" na poszukiwania ptaków, słuchania opowieści,  poznawania warzyw i owoców...
 Jedną z atrakcji Innego Świata była też jazda na koniach. Dzieciom bardzo to się spodobała, a Edek jeszcze dziś rano przeżywał, że jeździł na małym koniku i dał mu chlebek :)
 Ostatnią z atrakcji było oglądanie zwierząt z zagrody. Jest tu biały kucyk, osiołek, koza, gęsi, perliczki, kury, króliki, świnka i kanarek :) Mi najbardziej podobało się to, że Edek był bardzo wszystkiego ciekawy. Jak Pani zapytała, kto chce nakarmić osiołka? Edek podniósł rączkę i krzyczał "jaa, jaa..". Pani spytała się, kto chce pocałować gąskę? Edek znów : "jaa, jaa..". Kto chce wejść do kurnika? I znów Edek pierwszy ;)
To był bardzo fajnie spędzony dzień, a Inny Świat to zdecydowanie ciekawe miejsce do spędzenia czasu z dziećmi :)

20 komentarzy:

  1. Kurcze, ten "Inny Świat" jest lepszy od tego "Naszego"
    Co ja bym dała,żeby moja mała gęś cmoknęła...
    I te kury...jakieś rasowe chyba?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak super. Sama chętnie na taką wycieczkę bym się wybrała :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Edek jaki odważny :)
    Zdjęcia są świetne i będą wspaniałą pamiątką, a i wspomnienia z pewnością pozostaną :) Sama pamiętam jak w przedszkolu odwiedzaliśmy farmę strusi. Oj, przedszkole...to były czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wycieczka akurat dla przedszkolaków, a Edek odważny gość :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne miejsce. Bańki superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po fotografiach widać, że świetnie się bawili :) Musze przyznać, że nie pamiętam swojej pierwszej wycieczki. To z pewnością było bardzo dawno, jakieś 12-11 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż atrakcji i przeżyć dla małych ludzi :);):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująca...widać, że dzieci świetnie się bawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona kochana tą wycieczką, Edzio mi zaimponował-odwagą i wrażliwością.
    Całusek z gąską zobaczyłam na FP i musiałam od razu tutaj zajrzeć i było warto <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super sprawa i piękne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdj.
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdjęcie jak Koń go całuje w rączkę.... pamiętasz pocałuj żabkę w łapkę? ło matko jaka ja jestem stara ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowane masz dzieciątko :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. A ta fota buziak z gęsią jest niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ciekawe miejsce! Ile atrakcji dla dzieci :) Nasz Oli kocha zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna wycieczka :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń