mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 21 maja 2014

Przedszkolak

Jeszcze Wam nie mówiłam, ale Edek od 2 dni chodzi do przedszkola. Posyłam go tam na pół dnia, by mógł pobawić się z dziećmi i jak na razie przedszkole mu się podoba :)
Jedynie co mu trochę psuje pobyt w przedszkolu to obiadki. Edek jest strasznym niejadkiem, ale mam nadzieję, że powoli się przyzwyczai.
Zrobiłam Edziowi mini sesję w wydaniu BLACK ;)
Jak myślicie, pozował czy nie??

26 komentarzy:

  1. Nie pozował.On taki jest. Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edzio już ma wrodzone pozowanie..to będzie model...zobaczysz:)))A obiadki zasmakują mu na pewno,najważniejsze że mu się podoba w przedszkolu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O to gratulacje, rośnie chłopak, jak już przedszkole to szybko minie i szkoła się zacznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia,a dzieciak mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ED nie musi pozować, zdjęcia tak naturalne i ładne, że oko cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. On pozowanie ma już we krwi, więc wcale już tego nie musi robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mała od wrzesnia do przedszkola idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. model cudny,kocham go :))
    nie pozował :)
    Anioł też ma taką czapę :)
    wspaniale że przyzwyczajasz go do przedszkola:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czadowe zdjęcia! No ie mów że tak bezboleśnie przeszliście adaptacje przedszkolną... super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjęcia! Gabi też od września będzie przedszkolakiem, ale jakoś nie widzę go na razie w przedszkolu bez mamy :-( Edzio, dzielny zuch!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem w niej oficjalnie zakochana! no i w Twoim talencie! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotografowanie takiej ślicznej i sympatycznej małej osóbki to chyba prawdziwa przyjemność, do tego jest taki naturalny i radosny na większości zdjęć. Wiem, że się powtarzam, ale koniecznie powinnaś pokazać jego zdjęcia jakiejś agencji reklamowej...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez aparatke do Was wpadłam! I fakt, miała racje.....cudnie u Was <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam częściej :)

      Usuń
  14. Grupie czachy dzięki Edkowi są bardzo twarzowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje malego przedszkolaka :)
    wydaje mi sie ,ze nie pozowal :) a jak brzmi odpowiedz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pozował ;)

      Zadałam to pytanie, ponieważ większość znajomych i rodziny zawsze mnie pyta, jak zrobić by dziecko pozowało tak jak Edek, a on właśnie nie pozuje ;)

      Usuń
  16. wspaniały z niego model :)
    no i już teraz także przedszkolaczek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. super, moja Majka niestety nie dostała się ale będziemy jeszcze próbować ! A zdjęcia świetne Edek urodzony model!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ta sesja jest cudna!!!!!!! a modeling ma we krwi :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaa, Heniu, uwielbiam Edka w bieli! Czadowa sesja i...retoryczne pytania zadajesz, wiesz? ;) Edzio przecież nie musi pozować, to urodzony, mały model :) To kiedy wybieracie się na jakąś sesję do reklamy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się napatrzeć na tego małego modela :) jest cudowny! Gratuluje takiego szczescia :)
    Ja swojego dopiero oczekuje.. Jeszcze trzy miesiace!
    A przedszkole - to najlepszy wybor w zyciu kazdej mamy, dzieci wspaniale się rozwijaja w przedszkolu :)

    OdpowiedzUsuń