mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 16 maja 2014

Portrety

Tym razem nie moje zdjęcia, ale piękne portrety Edzia wykonane przez wspaniałą artystkę :)
Jakiś czas temu, dostałam je na urodziny, ale nie miałam okazji jeszcze Wam ich pokazać.
Oba już wiszą w naszym mieszkaniu na honorowych miejscach :))

Uwielbiam rysunki Alicji, zawsze z ogromną przyjemnością zaglądam na jej bloga i fanpage.
Jej portrety mają w sobie coś magicznego, iskierkę, która sprawia, że rysunki ożywają :D
W wolnym czasie, jak będziecie mieli ochotę, obejrzyjcie jej portrety papieża Jana Pawła II - są niesamowite. Ale co ja będę Wam opisywać, jeśli sami możecie się przekonać  ;)
Do tych portretów posłużyły zdjęcia, które możecie znaleźć tu i tu :)

Alicja jeszcze raz dziękuję za te portrety, to była cudowna niespodzianka, która codziennie cieszy moje oczy :* 

14 komentarzy:

  1. Heniu, zrobiłaś mi w ten pochmurny piątkowy dzień cudowną niespodziankę.
    Rysowanie Edzia to była czysta przyjemność.
    Zarumieniłam się jak przeczytałam tyle ciepłych słów o sobie-dziękuję
    Pozdrawiam Was serdecznie i ściskam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Bardzo mi się podobają, i pomijam fakt, że Edzio to śliczny facet :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne.... jestem pod ogromnym wrażeniem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany jaka radość bije z tych rysunków! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne! Wyglądają jak fotografie, ma Pani Alicja talent w rączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako że nie mamy kontaktu mailowego, informujemy tą drogą.
    W tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne portrety, który uchwyciły urodę i radość Edzia...

    OdpowiedzUsuń