mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

czwartek, 17 kwietnia 2014

Spacerkiem...

Dziś wybraliśmy się na dłuższą wycieczkę. Zbieraliśmy szyszki, bawiliśmy się patykami, oglądaliśmy jak mrówki maszerują i robiliśmy zdjęcia :)
Nie przejęzyczyłam się pisząc, że "robiliśmy" zdjęcia, bo dziś również Edziu fotografował ;)
W lesie coraz bardziej widać WIOSNĘ, jest zielono, rosną kwiatki, jest pięknie :))

A tu Edzio się śmieje, bo zobaczyła jak mu wyszło zdjęcie ;)

19 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, sliczna czapa z mrówkami i cudny model ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, uwielbiam jak jest tak zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ rozkwitają kwiatki, cudowne foto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd Wy bierzecie takie radosne czapy? Fantastyczne są!
    Ja też chcę :)
    Zdjęć nie komentuję, jak zwykle jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kominowo to i owo :)
      ja mam wersje dwustronne, dlatego mogę tworzyć tak wiele kombinacji ;)

      https://www.facebook.com/KominowoToIOwo?fref=ts

      Usuń
  5. Chciałam o to samo zapytać co poprzedniczka, ale odpowiedź już mam :-) Zdrowych i rodzinnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolnością i radością Edzie na tych zdjęciach można się tylko zachwycać:) a Tobie gratulować podejścia do wychowania. Zdjęcia pochłaniają bez reszty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pięknie, pięknie, a czapka z mrówką świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze fotki i zrobiło się bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Edzio wygląda na tych zdjęciach na ogromnie szczęśliwego! Widać radość, zabawę, ciekawość - to niesamowicie dziecięce :)
    Heniu, Edkowi po głowie jakieś mrówy latają ;)
    Zdrowych i wesołych Świąt Kochani! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam, ale za nic nie chciały zejść ;)

      Usuń
  10. Ha....świetny pomysł, nie wpadłabym na to. Pozdrawiam Serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń