mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 1 kwietnia 2014

Lisek

"Chodzi lisek koło drogi,
Nie ma ręki ani nogi,
Kogo kitą przyodzieje,
Ten się nawet nie spodzieje. " - pamiętacie tą zabawę z dzieciństwa?
Mi dziś wpadła do głowy, gdy zobaczyłam TĘ poduszeczkę :))

Jakiś czas temu brałam udział w Candy u MUM-MADE-IT i takim właśnie sposobem Edzio poznał nowego przyjaciela. Lisek jest nie tylko piękny ale też mięciutki, fajnie wykonany, idealny do tulenia. Edziowi od razu przypadł do gustu :)

15 komentarzy:

  1. Tak znamy liska który chodzi koło drogi:))Podusia bardzo śliczna -gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, czekałam na te fotografie :) Heniu, jesteś moim Mistrzem! ;) Powinnaś robić zdjęcia do katalogów dziecięcych. W Twoim obiektywie ta poduszka wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      myślę, że ta podusia w każdym obiektywie wyszłaby fenomenalnie, bo jest po prostu piękna ;)

      Usuń
  3. Cudownie zobaczyć radość w oczach dziecka, ale kto by się nie ucieszył z takiej poduszki:)...
    a zdjęcie na której Edzio śpi jest takie słodkie, że oczu nie można oderwać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się ,że tak się w nią wtulil, taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja z liskiem, ja znałam jeszcze coś takiego ;-)
    Chodzi lisek koło drogi
    Cichuteńko stawia nogi,
    Cichuteńko się zakrada,
    Nic nikomu nie powiada .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego nie znam :))))) ale znam tę pierwszą wersję :) jak zwykle cudne zdjęcia to ostatnie cud, miód !

      Usuń
    2. ja też tej wersji nie znałam ;)

      Usuń
  6. Lisek cudny, tak samo jak model. Duet znakomity :-)

    OdpowiedzUsuń