mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 19 marca 2014

Bączek...

Dziś zdjęcia w trochę innym stylu ;)
 
Tematem zdjęć jest bączek, którego Edziu upolował w SH. Gdy zobaczył te zabawkę, mocno ją przytulił i powiedział, że chce ją zabrać do domku. Zabawka nie była droga, a Edek był nią wprost zauroczony. Gdy bączek się kręci, ciuchcia jedzie dookoła, podnosi się semafor, opada szlaban przy drodze. Do tego w domu zauważyłam, że można do niej włożyć baterie, wtedy pociąg wydaje odgłosy jak prawdziwy :)
Taki bączek to świetna zabawka dla małego fana pociągów ;)

Edward nie sypia już w ciągu dnia, ale ta zabawka sprawiła, że "odleciał" na podłodze ;)
Jak Wam się podoba taki "zamglony" styl zdjęć? :)

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia za mgłą świetne, takie inne, ciekawe :-) A Edzia rzeczywiście znużył bączek, że tak słodko śpi :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bączek superowy, a co do zdjęć to sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prosta zabawka i jaka hipnotyzująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bączek, zabawka mojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie :) uwielbiam taki styl zdjec

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie ten styl... Jakos ostatnio zupelnie wypadk mi z glowy...dzieki za przypomnienie:-) a to ze uchwycilas Edzia spiacego... SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, secondhandowe zdobycze są 'najlepsiejsze' ;)
    Heniu, fajny Edzio, fajny bączek, fajne zamglone zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń