mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty czwartek?

Miałam w planach zrobić dziś post pasujący do Tłustego Czwartku, z pączkami, faworkami itp. Jednak mój Edzio stwierdził, że nie lubi takich rzeczy, faworka spróbował i wypluł, pączka nawet nie chciał dotknąć... Cóż, nie każdemu muszą smakować ;)
Za to powstał post bardzo wiosenny, wybraliśmy się dziś nad strumyk i znaleźliśmy to:
 A jak u Was wygląda tłusty czwartek? Dużo pączków zawitało na Waszych stołach?

19 komentarzy:

  1. ja nie lubię pączków, ale zdjęcie super!:D idzie wiosnaa już nie da się ukryć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie, uwielbiam tę porę roku :))

      Usuń
  2. super!!! znaleźliście wiosnę widzę:)) ja pączki 2 zjadłam przyznaję się bez bicia,młodszy synek również dwa,starszy syneczek i mąż nie lubią(i ich strata więcej dla nas :)...

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie kilkanascie pączków własnoręcznie wykonanych było i zostało zjedzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę już patrzeć na pączki :( tyle ich zjadłam, aż wstyd się przyznać;
    a u was przepięknie .... wiosennie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej więcej u was ruchu, wiosny w płucach .... a nie pączków i kalorii jak u nas ....

    OdpowiedzUsuń
  6. O kobieto jakie zdjęcia, a jakie piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne miejsce, u nas tlusty czwartek wiecej w drodze, ale w koncu dojechalismy...

    tak jak dla Nas zle zaczal sie ten tydzien, tak mam nadzieje dobrze sie skonczy:-)

    pozdrawiamy Was:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dziś je odkryliśmy :)
      Podejrzewam, że jak wszystko się zazieleni będzie tam jeszcze piękniej :)

      Usuń
  8. Edzio szukał zielonych pączków wśród drzew. Inaczej zinterpretował to Święto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam, możesz mieć dużo racji ;)

      Usuń
  9. OO jak wiosennie pogoda przepiekna :)
    A co do paczkow mialam zrobic pieczone, ale moze zrobie je po weekendzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze, że mu nie posmakowały hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Soczysta zieleń aż kipi z Twoich zdjęć, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosna pełnym słońcem! kocham taką pogodę!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń