mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 10 lutego 2014

Ciasto marchewkowe

Lubicie ciasto marchewkowe? Ja przyznam szczerze, ze jadłam je pierwszy raz :)
Do jego zrobienia zachęciła mnie Asia tym wpisem. Tak jak Asia, zamiast ananasa dodałam banana i wyszło naprawdę smaczne :)
Mój mały pomocnik jak zawsze dzielnie pomagał :)
 I czekał spokojnie aż się upiecze :)
Tak wyglądało ciasto po skończeniu. Jeśli jeszcze nie próbowaliście takiego ciasta, gorąco polecam :))


               

14 komentarzy:

  1. Heniu, jak mi miło :)
    Wygląda mniamniuśnie, cieszę się, że się Wam udało :) Choć z takim pomocnikiem nie mogło być inaczej ;)

    Heniu, tak właśnie mi się przypomniał Twój post na temat prezentów dla Edzia. Mam tu na myśli głównie aparat Vtech'a, który dostał na święta. Bawi się nim? Cyka fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbia robić zdjęcia i robi je codziennie, ale woli inny aparat ( mojego starego kompaktowego canona). Vtech służy mu bardziej do gier niż robienia zdjęć.

      Usuń
  2. My również nie jadłyśmy jeszcze ciasta marchewkowego,ale skoro tak je polecasz, na pewno je upiekę...już piekłyśmy ciasto cynamonowe,które również polecałaś i było równie pyszne co i łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie ciasta najbardziej lubię ;) pyszne i łatwe :D

      Usuń
  3. pysznie wygląda, a pomocnik jaki obeznany w kuchni! :) :)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czy lubię? uwielbiam, a nigdy nie piekłam!!! Twoje wygląda apetycznie:) niech mnie ktoś przekona, że dam radę je upiec:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnoscią dasz radę, wierzę w Ciebie :)

      Usuń
  5. Osobiście pierwszy raz słysze oraz widzę takie ciasto.. wygląda apetycznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kradnę przepis i jutro biorę się do roboty, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością wkrótce zawita na naszym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda tak kusząco, że spróbowałabym choć kawałeczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A za mną chodzi ciasto marchewkowe, gdzie się nie spojrzę tam ono.... i w końcu musze sie za nie zabrać ;-)
    Edzio ma piękne szare oczy.......

    OdpowiedzUsuń