mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 31 stycznia 2014

High-key

Wiecie, że to mój 100 post?
Z tej okazji chciałam Wam pokazać moje pierwsze próby robienia zdjęć w technice high-key.

Według Wikipedii "High key (wysoka tonacja) – technika wykonywania fotografii polegająca na dobraniu odpowiednich tematów o przewadze nienasyconych, jasnych tonów. W tej technice skala zaczernień pozytywu jest ograniczona do minimum – w zasadzie unika się czarnych płaszczyzn, starając się dobrać jak najwięcej jasnych plam.
Technikę tę stosuje się przede wszystkim wobec fotografii przedmiotów jasnych, np. osób jasnej karnacji, bielizny, białych kwiatów lub przy zamiarach podkreślenia delikatności przedmiotu, spokoju chwili fotografowania." - czyli Edek może wkomponować się w tą tematykę ;)
 Jak Wam się podoba taki efekt?

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudownie :)
    A jakie miny.3 od dołu mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie, czysto, bieluśko, bielusieńko :)
    Ciekawy efekt, choć ja, jak już wcześniej wspominałam, uwielbiam kolor, soczyste barwy, kontrasty, feerie barw. Uwielbiam magię koloru, ale biel ma równie wiele odcieni i jest urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edek świetnie się wkomponował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zgadzam się, anielska ta sesja...cudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba..a próbowałaś low-key?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze w tej technice nie robiłam zdjęć, ale jak będę miała okazję z pewnością spróbuję :)

      Usuń
  6. Fotki bomba:)) rośnie Ci ten synek w oczach:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio trochę eksperymentuję z tą techniką ale kurczę gubie się przy obróbce.

    OdpowiedzUsuń