mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

niedziela, 28 grudnia 2014

Świąteczny Bałwanek

Witajcie poświątecznie :) Jak Wam minął ten czas?
Święta od zawsze kojarzyły mi się z choinką, rodziną atmosferą, śniegiem, lepieniem bałwana...
I można powiedzieć, że wszystkie te elementy mieliśmy w tym roku, choć może bałwan był troszkę inny ;)

środa, 24 grudnia 2014

Świątecznie

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć dużo ciepła rodzinnego, własnego skrawka nieba, odpoczynku, zwolnienia tempa, chwili zadumy, dużo uśmiechów...
Radosnych Świąt :))

piątek, 19 grudnia 2014

Jasełka

Dziś pokażę Wam kilka zdjeć, które zrobiłam wczoraj w przedszkolu i klika innych :)
W przedszkolu Edwarda odbyły się Jasełka. Dzieci mimo, że są jeszcze malutkie, były niesamowite. Ładnie mówiły swój tekst, starały się śpiewać kolędy, a mój szkrab był aniołkiem. Strasznie jestem z niego dumna :)
I powiem Wam, że podziwiam Panie Przedszkolanki, że potrafiły przygotować takie maluchy do występu :))

środa, 10 grudnia 2014

Laura i Lila

 
Wczoraj przed moim obiektywem stanęły piękne księżniczki. Pamiętacie Laurę i Lilę z Mamine Skarby? - gościły na moim blogu w październiku ;)
W świątecznej odsłonie wyglądają tak uroczo, że musiałam pokazać Wam kilka kadrów ;)
 

sobota, 8 listopada 2014

środa, 29 października 2014

Jesiennie c.d.

Wczoraj wybraliśmy się do lasu, jesień jak narazie jest dla nas łaskawa i mimo dość niskich temperatur jest pięknie - szczególnie gdy zaświeci słońce :))
Uwielbiam taką JESIEŃ :D

poniedziałek, 20 października 2014

Jesienny spacer

 Wczoraj wybraliśmy się na spacer do Parku Oliwskiego. Pogoda była cudowna, nic tylko spacerować i w końcu udało mi się zrobić wiele jesienno-złotych zdjęć :))

czwartek, 16 października 2014

Śpioszek

Lubicie patrzyć na śpiące szkraby? - Ja uwielbiam.
Edek jest wtedy taki spokojny, cichutki jak aniołek ;) Jak był malutki często robiłam mu zdjęcia podczas snu, nie wiem czemu, ale później jakoś przestałam... Edek to wulkan energii, zawsze w ruchu, więc taki widok jest bardzo rzadki ;)
Dlatego wczoraj postanowiłam zrobić mu kilka zaspanych zdjęć.  Jak Wam się podobają?

środa, 15 października 2014

H2O i Dafi

Pijecie dużo wody? U nas zużywa się jej bardzo dużo. Od małego dawałam Edziowi wodę zamiast soku czy słodkich napojów i teraz zawsze wybiera wodę. Do tej pory piliśmy głównie wodę butelkowaną, jednak na spotkaniu Blogiń dostałam do testowania dzbanek filtrujący Dafi.
Filtry Dafi usuwają zanieczyszczenia mogące znajdować się w wodzie, jak również eliminują jej zapach, co przyczynia się do poprawy smaku wody kranowej.

piątek, 3 października 2014

Trzy dziewczyny :)

Wczoraj miałam przyjemność robić zdjęcia trzem cudownym dziewczynom. Odwiedziły mnie Magda, Laura i Lila z Mamine Skarby, i muszę przyznać, że to było jedno z najmilej spędzonych przedpołudni, od czasu jak Edek poszedł do przedszkola :)
Dlatego też, chciałam pokazać Wam kilka kadrów z naszego spacerku :)

poniedziałek, 29 września 2014

Weekendowo ;)

 W ten weekend znów wybraliśmy się nad morze, było ciepło, choć wiatr "urywał" głowy.
Edek się wybiegał, dotlenił, wykorzystujemy jeszcze ciepłe dni dopóki są :)

czwartek, 18 września 2014

Żołędzie

Dziś wybraliśmy się z Edziem na poszukiwanie żołędzi. Troszkę pospacerowaliśmy po lesie, Edek zaliczał każdy dołek, ostatnio uwielbia wskakiwać we wszystkie dziury ;)
Uzbieraliśmy cały "kosz", teraz tylko muszę znaleźć jeszcze w pobliżu jakiś kasztanowiec, bo gdzieś się pochowały przed nami ;)

niedziela, 7 września 2014

Plac zabaw w Gdyni

Wczoraj wybraliśmy się całą rodzinką na plac zabaw w Gdyni. Pierwszy raz tu byliśmy, ale z pewnością nie ostatni. Miejsce jest niesamowite do zabawy, mnóstwo atrakcji zarówno dla mniejszych jak i trochę starszych dzieci. Edkowi podobało się wszystko, latał od zjeżdzalni, do ścianek wspinaczkowych, po mostkach i pod nimi. Bardzo podobały mu się też bębny i wszelkiego rodzaju drabinki :)
W dodatku plac ten znajduje się tuż nad morzem, wystarczy parę kroków by cieszyć się wodą.

piątek, 29 sierpnia 2014

W lesie

Dziś wybraliśmy się z Edziem do lasu. Zbieraliśmy szyszki i żołędzie, więc wieczorem czeka nas robienie leśnych ludzików :D
W drodze powrotnej trafiliśmy na piękną leśną łąkę, odpoczynek i krótki piknik w tym miejscu, po 2-godzinnym spacerze, był niesamowity :)
 

piątek, 22 sierpnia 2014

Spacerkiem

Dziś była u nas "prawie" letnia pogoda, gdyby tylko nie wiało tak mocno...
Wybraliśmy się na spacer do parku, później na plac zabaw, Edek mógł się wyszaleć z kolegami :)

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

poniedziałek, 21 lipca 2014

W upalny dzień

Co zazwyczaj robicie w upalne dni? My od czasu do czasu wybieramy się nad morze.
I to też zrobiliśmy w weekend :)
Uwielbiam nadmorskie powietrze :))

wtorek, 15 lipca 2014

Plener ślubny

Dziś troszkę inne zdjęcia :)
W zeszłym tygodniu brałam udział w "plenerze ślubnym" . Jest to kurs organizowany przez FOTO-OKO o których wcześniej już wspominałam :)
Atmosfera i tym razem była niesamowita. Dowiedziałam się sporo o świetle i kompozycji, o tym jak uwolnić emocje osób, które chce fotografować. Taka praktyka była niesamowitym doświadczeniem, szczególnie, że można było na bieżąco konsultować swoje zdjęcia z fotografem :)
A to kilka moich ujęć, jeśli macie ochotę, zapraszam do obejrzenia :)

środa, 9 lipca 2014

piątek, 20 czerwca 2014

Za lasami

Za lasami, za górami mieszkał mały książę...
Dziś Edzio w iście królewskim wydaniu. Prawie cały dzień jest pochmurny, więc jak wyszło słoneczko postanowiliśmy pobawić się chwilkę w królów balonów na balkonie, co bardzo przypadło do gustu Edziowi. Pompowanie balonów, odbijanie i rzucanie ich, a później udawanie że latamy niesieni przez podmuch wiatru, sprawiło nam wiele radości. ;)
A tę piękną, bawełnianą koronę mamy od Za Lasami :)

środa, 11 czerwca 2014

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Inny Świat

Tym razem pokażę Wam krótką fotorelację z pierwszej przedszkolnej wycieczki Edka, która odbyła się w miniony piątek :)
Ze swoją grupą wybrał się do Innego Świata w Mikołajkach Pomorskich.

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Na basenie


Jak spędziliście wczorajszy dzień dziecka?
My wybraliśmy się na basen. Mieliśmy jechać jak zwykle do Sopotu, ale koleżanka poleciła mi basen w hotelu Venus w Łapinie. Było cudownie, mało ludzi, cisza, spokój. Edek mógł się wyszaleć :)
W dodatku hotel ten jest położony w bardzo malowniczym miejscu, wokół jest las i jezioro - wprost idealne miejsce na urlop ;)

poniedziałek, 26 maja 2014

O zachodzie słońca

Uwielbiam robić zdjęcia, gdy słońce maluje na niebie piękne obrazy,
by za chwilę chować się za horyzont...
Gdy świat okrywają ciepłe miękkie barwy,
a chwile wydają się magiczne...

środa, 21 maja 2014

Przedszkolak

Jeszcze Wam nie mówiłam, ale Edek od 2 dni chodzi do przedszkola. Posyłam go tam na pół dnia, by mógł pobawić się z dziećmi i jak na razie przedszkole mu się podoba :)

sobota, 17 maja 2014

Gdy coś wisi w powietrzu...

Dziś miałam wstawić Edka i dmuchawce, jednak zgrywając zdjęcia z aparatu, zobaczyłam jak fajny zachód słońca udało mi się wczoraj uwiecznić i po prostu muszę Wam to pokazać :D
Będzie wiec to post wyłącznie "chmurzasty" ;)

piątek, 16 maja 2014

Portrety

Tym razem nie moje zdjęcia, ale piękne portrety Edzia wykonane przez wspaniałą artystkę :)
Jakiś czas temu, dostałam je na urodziny, ale nie miałam okazji jeszcze Wam ich pokazać.
Oba już wiszą w naszym mieszkaniu na honorowych miejscach :))

środa, 14 maja 2014

Z Babcią

Babcia Edzia już niestety pojechała do domu, ale jeszcze przed wyjazdem byliśmy na spacerze w parku i było bardzo wesoło :)
Szkoda, że rodzice moi i mężusia mieszkają tak daleko,  Edek z pewnością byłby szczęśliwszy, gdyby mógł ich częściej widywać.

czwartek, 8 maja 2014

Krótki spacer

Dziś wybraliśmy się na spacer z Babcią Edzia. Było bardzo fajnie, choć deszcz nas przepędził i spacerek nie trwał zbyt długo ;)

niedziela, 4 maja 2014

Po majówkowo

Witajcie po majówce :)
U nas niestety nie była zbyt wesoła. Pod koniec kwietnia choroba rozłożyła całą naszą trójkę, więc pierwsze majowe dni spędziliśmy głównie w łóżku. Jeszcze coś nas trzyma, ale jest już znacznie lepiej.
Dziś po raz pierwszy wyszliśmy na dwór, może nie był to długi spacer, ale w końcu mogłam zrobić kilka zdjęć :D

czwartek, 24 kwietnia 2014

Sypnąć czy nie sypnąć...

Dziś wybraliśmy się wcześniej na spacer. Na placu zabaw było pusto, ani żywego ducha. Edek mógł więc poszaleć w piaskownicy, sypiąc piasek we wszystkie strony ;)
Dawno już nie widziałam, by zabawa w piasku sprawiła mu tak dużo radości :)

wtorek, 22 kwietnia 2014

Wielkanocne jaja

Wiem, że już po świętach i czas wrócić do normalnego życia. Jednak w święta nie było na to czasu, a chciałam Wam pokazać nasze malowanie jaj ;)
Taka praca chyba dla każdego dziecka jest świetną zabawą :))

czwartek, 17 kwietnia 2014

Spacerkiem...

Dziś wybraliśmy się na dłuższą wycieczkę. Zbieraliśmy szyszki, bawiliśmy się patykami, oglądaliśmy jak mrówki maszerują i robiliśmy zdjęcia :)
Nie przejęzyczyłam się pisząc, że "robiliśmy" zdjęcia, bo dziś również Edziu fotografował ;)
W lesie coraz bardziej widać WIOSNĘ, jest zielono, rosną kwiatki, jest pięknie :))

niedziela, 13 kwietnia 2014

Leśna wędrówka

Uwielbiam spacery po lesie, mogłabym tam spędzać całe dnie. To powietrze, zapach, ptaki, wszystko mnie tu zachwyca, no może oprócz komarów :P

piątek, 11 kwietnia 2014

Wiosenny spacer

Dziś u nas jest cieplutko, wiosennie, aż chce się spacerować. Uwielbiam taką pogodę :))
Edzio jest w czapce z łapkami i kominie od Kominowo to i owo. Początkowo myślałam, że nie będzie chciał nosić komina, ale bardzo mu się spodobał i do tego fajnie chroni gardełko. Muszę przyznać, że ten komplet wygląda bardzo wiosennie, ale to możecie ocenić sami :)

środa, 9 kwietnia 2014

Wielki skok...

Chyba nie ma dziecka, które nie lubiło by wyjść na dwór po burzy, gdy jest ciepło i wokół mnóstwo kałuż ;) Edek uwielbia taką zabawę, a że było wczoraj cieplutko, mógł sobie pozwolić na więcej ;)

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Deszczowa piosenka

W deszczowy dzień też można się fajnie bawić. Wystarczy parasolka, trochę muzyki i szczypta wyobraźni by zamienić balkon w las deszczowy z mnóstwem tajemniczych niespodzianek ;)

piątek, 4 kwietnia 2014

Zabawa światłem

Ostatnio trochę się przeziębiłam, dlatego rzadziej tu bywam. Dziś eksperymentowałam ze światłem tylnym i kontrastami (z różnym rezultatem). Czasem ciężko jest zapanować nad kolorami, ale według mnie takie fotografie wyglądają jak z innej bajki... 
Lubicie robić zdjęcia "pod światło"?

wtorek, 1 kwietnia 2014

Lisek

"Chodzi lisek koło drogi,
Nie ma ręki ani nogi,
Kogo kitą przyodzieje,
Ten się nawet nie spodzieje. " - pamiętacie tą zabawę z dzieciństwa?
Mi dziś wpadła do głowy, gdy zobaczyłam TĘ poduszeczkę :))

środa, 26 marca 2014

Spotkanie

Wasze dzieciaczki też lubią zwierzęta? Edek uwielbia :)
Z każdym by chciał pobawić się, dotknąć, pogłaskać. Dziś np. ratował dżdżownice z kałuży ;)
Wczoraj spotkaliśmy kotka, z którym bawił się rok temu. I nawet poznał, że to ten sam :)