mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

niedziela, 29 grudnia 2013

Morze w grudniu ;)

Ciepła, ładna i bezwietrzna pogoda zachęciła nas do spaceru nad morzem.
I nie tylko nas - w morzu było pełno morsów, na plaży spacerowicze karmili łabędzie...
Naszą ostatnią w tym roku wizytę nad morzem można zaliczyć do bardzo udanych :)
I mam nawet jedno zdjęcie wspólne z Edziem :D



 



 
 Tak morsy wskakiwali do wody, ja raczej bym się nie odważyła :)
 
A to dzisiejszy wschód słońca :)

4 komentarze:

  1. ja też bym się nie odważyła wejśc teraz do wody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zdałam sobie sprawę, że dawno na bulwarze nie byłam, a mam 15 minut drogi. Wstyd. Muszę się wybrać :)

    Zdjęcia wszystkie piękne! Fotografie nad morzem przypominają mi o pierwszym zdjęciu jakie wysłał mi mąż zanim się spotykaliśmy na I randce ;)
    Masz fajną czapę, też noszę takie 'worki' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam morsów.. A Wam po prostu zazdroszczę tej możliwości spacerowania po plaży .. ahh mnie dzieli od morza jakieś 800 km :D ..
    pozdrawiamy was cieplutko!:)))
    www.kacikuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pictures! I wish you and your husband and son a very HAPPY new year!
    Greetings, Annasoer :)

    OdpowiedzUsuń