mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 6 grudnia 2013

Balkonowy Bałwan

Jak pewnie wiecie, na pomorze zawitała zima. Jest mnóstwo śniegu, wiatr wieje strasznie mocno.
Gdy na chwilkę zawitało słoneczko wyszliśmy na balkon, bo Edek koniecznie chciał ulepić bałwana :) I jeszcze zabrał moja czapkę, bo bałwankowi było zimno ;)
   




 Musiał też wypróbować swój nowy sprzęcior od Mikołaja i zrobił zdjęcie dla Bałwanka :)
Aparat od VTech bardzo przypadł Edziowi do gustu. Zanim wyszliśmy na balkon cały czas miał go w rączkach, nawet mi nie chciał dać się nim pobawić.
 

 
 Taki zimowy obrazek udało mi się uwiecznić przed południem :)
(teraz znów jest śnieżyca)


a takie coś google+ zrobiło mi automatycznie ze zdjęcia ;)

6 komentarzy:

  1. wow , szczęka mi opadła :D megaaa i zazdroszczę zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny bałwanek :) a synuś widać że meeega szczesliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edzio ma kolejną, fajną czapę i super spersonalizowany szalik :)
    Nie dziwię się Jemu, że aparatem nie chce się dzielić. Prezentem dziecko musi się nacieszyć :)

    Zdjęcie zimowe jest piękne, macie wspaniały widok z okna. Zastanawiam się jak to możliwe by google+ tak przerobili fotografię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu nie wiem dokładnie jak to działa, po prostu dostałam powiadomienie z Autoefekty Google+, że dodano jedno automatyczne ulepszenie zdjęcia :)

      Usuń
  4. Śliczne zimowe zdjęcia :-D

    OdpowiedzUsuń