mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

piątek, 20 grudnia 2013

4 heart

Jesteśmy na finiszu sprzątania przedświątecznego. Dziś na tapetę wzięliśmy balkon. Edek dzielnie starał się pomagać - jak zawsze ;)
Jednak na sprzątaniu się nie skończyło, musiał też chwilkę w piłkę pograć i na perkusji.
Wziął też samochód i samolot, bo one też były mu potrzebne na balkonie ;)

Dostaliśmy dziś również niespodziankę. Jakiś czas temu w konkursie organizowanym przez MALENKOWA Edzio wygrał śliczny zestaw od 4 heart. Czapka i chustka, oprócz tego, że są naprawdę piękne, są również cieplutkie, więc śmiało będę mogła zakładać je Edziowi nawet w chłodniejsze dni :)


 



5 komentarzy:

  1. Super,cieszymy się,ze nagroda dotarła.
    wygląda w tym komplecie dokładnie tak jak go sobie wyobrażałam-BOSKO <3 Pozdrawiamy
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Wam tego balkonu 'zazdraszczam'!
    Zestaw jest śliczny. Teraz masz kompletów do wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej zawsze co oglądałam jego zdjęcia to wydaje mi się jakbym aniołka widziała.. Wiem, że powtarzam to co każdy wpis u Ciebie, ale on jest taki śliczny !!!!! <3
    pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem nie mogę napatrzeć się na Wasz balkon :D Musicie mieszkać dość wysoko nie ?
    Młody za to jak malowany! Przystojniak , nie opędzisz się od adoratorek!

    OdpowiedzUsuń