mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 26 listopada 2013

Rojber

Wiecie co to znaczy - ROJBER?
Ja dowiedziałam się w tym tygodniu. Wszystko za sprawą nagrody, jaką wygrałam w konkursie organizowanym przez AmelkoweLove. :)

rojber powsz. [łobuziak, nicpoń, urwis] - słownik Gwara Poznania

Mama Piotrusia z Mini man life, która była sponsorem tej nagrody, prowadzi bloga oraz tworzy cudne naszywki na czapkach. Taką właśnie dostał Edward :)
Czapka jest bardzo ciepła, napis profesjonalnie wykonany i bardzo pasuje do mojego smyka ;)
Z pewnością posłuży mu przez długi czas :))

 


 
 I trochę zimowej aury, która panuje dziś u nas :)




6 komentarzy:

  1. ooo matko, ale super :) młody wygląda rewelacyjnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze się podoba :) Przystojniaczek :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna naszywka :) A zdjęcia cudne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny synuś wygląda w tych włoskach jak prawdziwy aniołek.. Super blog, będziemy zaglądać, dodaliśmy do obserwowanych. Pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dopasowałaś kurtkę do czapki, Edzio wygląda czadowo ;)
    Zima w Gda widzę, że się ma lepiej, w Gdyni plucha i wszystko od razu się roztapia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Your son looks very tough in his outfit! Real boys colours! Wow, winter has arrived where you live! Bbbrrrrrrr!
    xx

    OdpowiedzUsuń