mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 6 listopada 2013

Balkonowe granie

Wszyscy pewnie znacie już Aparatkę, a Ci co nie znają zapraszam do niej, bo to wspaniała osóbka, która robi cudowne zdjęcia :)
Ostatnio brałam udział w konkursie organizowanym przez nią na urodzinki Nikosia. Nasze "urodzinowe życzenia" przypadły Nikosiowi do gustu i stąd mam tą piękną unikatową bluzkę dla Edzia :) Dress you up  uszyło takie dwie, jedną dla Nikosia, a drugą właśnie dla mojego smyka. Jest śliczna, a materiał bardzo miły w dotyku. Firma zdecydowanie godna polecenia :)

 

 
 
A tak wygląda bluzka w całej okazałości :))
 
 
Bluzka - Dress you up
spodnie - reserved kids
buty - Disney Collection CCC
czapka - moje dzieło ;)



5 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia :) A bluzka pierwsza klasa :)
    No i nie mów ,że ty takie piękne czapki robisz ? :)
    No to ja już zamawiam taką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, bluzka czadowa! :)
    Gratuluję wygranej, mi brakowało pomysłu i zdolności w fotografowaniu, dlatego nie wzięłam udziału...nie dziwię się, że Twoja fotografia zdobyła uznanie, pięknie potrafisz wydobyć urok Edzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super i gratuluję wygranej:) Edek jak zawsze świetnie wygląda i jeszcze do tego muzykalny!!! Do schrupania ten mój ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy mozna taka czape zamowic?

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajna, a Edek wygląda jak gwiazda rocka :)

    OdpowiedzUsuń