mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

wtorek, 1 października 2013

Przeprowadzka

Przeprowadzki to jednak strasznie męczące zajęcie. Najpierw pakowanie wszystkiego i sprzątanie, później przenoszenie. Najgorsze jednak jest rozpakowywanie wszystkiego i układanie w nowym miejscu. Wszędzie kartony i nie wiadomo za co się wziąć...
Zastanawiam się, skąd wzięło się tyle rzeczy? W poprzednim mieszkaniu wszystko miało swoje miejsce i nie było tego tak widać, a tu masa różności stoi na podłodze.
Zanim to wszystko ogarnę, z pewnością minie trochę czasu ;)

A na zdjęciu Edzio na "nowym balkonie" :)

3 komentarze:

  1. Ja się podobnie ostatnio czułam ale przy remoncie pokoju ;P hehe wszystko trzeba było wynieść a później? Jakby miejsca mi brakowało na te wszystkie rzeczy i zastanawiałam się gdzie je wcześniej ukrywałam;P

    OdpowiedzUsuń
  2. przesłodki Edzio!!! inne miasto??tak czy siak przeprowadzki sa straszne!!!!!

    OdpowiedzUsuń