mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 9 września 2013

Ślubne

UDAŁO SIĘ!!!
Dziś skończyłam edycję zdjęć ślubnych mojej młodszej siostrzyczki, więc znów będę mogła częściej tu zaglądać :))
Basia "zatrudniła" mnie jako fotografa. Początkowo bałam się, że nie dam rady, nigdy jeszcze nie robiłam zdjęć innych niż dzieciaczkom, w dodatku sprzęt mam raczej amatorski, ale było świetnie. Dzięki Nim mogłam rozwijać swoje umiejętności, swoją pasję :)
I mimo, że zdjęcia nie są jak od "profesjonalisty" to myślę, że i tak będą mieli fajną pamiątkę :)

Jak by ktoś z Was potrzebował fotografa amatora, to chętnie podejmę nowe wyzwanie ;)




 

 

 
 
 a tu chyba już mieli mnie dość ;)

 
Basiu jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najlepszego :))
Świetnie się z Wami Bawiłam :*

13 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło! Ostatnie zdjęcie to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostrzyczko pięknie Ci wyszły te zdjęcia. Bardzo dziękujemy Ci że podjęłaś to wyzwanie.Żaden profesjonalista nie dorówna Tobie. Nie wiem jak z mężem Ci się odwdzięczymy.

    Będziemy Cię polecać wszystkim znajomym

    Jeszcze raz wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na amatorake to bardzooooo dobrze!!!!!kilka zleceń i aparat mozna wymienić na lepszy :) jakiego programu uzywasz do obróbki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłą opinię :)
      Obróbkę zdjęć wykonywałam w dwóch programach, pierwsze kroki były w "Image Data Converter" (program do edycji plików raw, który miałam w komplecie z aparatem), następnie nadawałam im charakteru w programie online Pixlr Express.

      Usuń
    2. ...a mogłabyś mi podać linka do tego Pixlr Express...bo znalazłam jakiś niby darmowy, ale chcą numer telefonu w celu ściągnięcia...Wydawało mi się, że jakjest online o nic nie trzeba ściągać...ale możliwe mi się tylko wydawało:) Zdjęcia piękne!

      Usuń
  4. Heniu przecudnie :)! kurde,żebym ja jeszcze brała ślub... :P. Różne fajne efekty można też tworzyć w Photoscape :) darmowy,można ściągnąć z netu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam jeszcze go, będę musiała spróbować :)

      Usuń
  5. no dałaś radę :)) ost. foto mega :-)

    OdpowiedzUsuń