mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

środa, 7 sierpnia 2013

Muzyk

Od jakiegoś czasu Edek interesuje się "bębnieniem". Ustawiał sobie garnki, wiaderka, czasem przy oknie (bo to też dobry dźwięk) i stukał we wszystko patykami. Postanowiliśmy więc z mężem kupić mu mini perkusję. Byliśmy w różnych sklepach z zabawkami, ale wszędzie była dość droga, jednak na allegro udało nam się znaleźć w odpowiedniej cenie :)
Radość była ogromna, gdy kurier ją przyniósł, a hałas jeszcze większy :) Ale czego nie robi się dla dziecka, by móc mu pokazać różne drogi rozwijania pasji :)

  
  mały koncert na balkonie :)




 

 

6 komentarzy:

  1. rewelacyjna perkusja, to mały muzyk rośnie Ci kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, widać, że frajda niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie wiedziałam nawet, że taki sprzęt robią i dla dzieci! :D Fantastyczne! (Dajcie znać, jak Młody będzie koncertował, gdy dorośnie :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglada taka perkusja, cudowna zabawka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego to teraz nie wymyślą. Z pewnością dziecko miało duuuużo frajdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaczki też muzykują bo my rodzice muzycy :-)i innego wyjścia nie mają hehe Twój Edek pięknie i profesjonalnie prezentuje się za "garami" :-) Mój mąż jest basistą i perkusistą dla tego mam sentyment do perkusji ;-)

    OdpowiedzUsuń