mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

W weekend spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Zostałam nominowana przez Mamine Skarby do nagrody "Liebster Blog Award". Jest mi niezmiernie miło, gdyż nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. Jednak ze względu na to, że prowadzę blaga dość krótko, nie znam jeszcze 11 blogów, które mogłabym nominować, więc nie mogę spełnić wszystkich warunków.  Natomiast, wejście na jakiś nieznany blog i jego nominacja była by hipokryzją. Może kiedyś poznam te 11 blogów i spełnię warunki nominacji, ale teraz przynajmniej postaram się odpowiedzieć na zadane mi pytania :)

1) Co byś zrobiła, gdybyś wygrała w totka, powiedzmy 10 mln zł?

Kupiłabym dom dla mojej rodzinki, dla rodziców i teściów.

2) Czego jeszcze szalonego nie udało Ci się zrobić w życiu, a byś chciała?

skoczyć na bungee

3) Ulubiony deser

Babana split - wiążą się z nim wspaniałe wspomnienia

4) Kiedy ostatnio zrobiłaś coś tylko dla siebie?

tego niestety nie pamiętam ;)

5) Czego byś nie wybaczyła swojemu partnerowi?

obawiam się, że zdrady

6) Czy czujesz się spełniona jako kobieta?

Tak :)

7) Jaką dyscyplinę sportu uprawiasz / lubisz uprawiać?

jazda na rowerze

8) Ogórkowa czy pomidorowa?

zdecydowanie pomidorowa

9) Czego w sobie nie tolerujesz? A może nie ma takiej rzeczy?

często biorę sobie coś zbyt mocno do serca

10) Marzenie, które jeszcze czeka na spełnienie

dom z wielkim ogrodem

11) Twoja mocna strona

kierowanie drużyną :)
 
Dziękuję Mamine Skarby za nominację :*



1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi! I koniecznie musisz zmienić odpowiedź na pyt. 4! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń