mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

czwartek, 1 sierpnia 2013

Jezioro

Tym razem troszkę więcej zdjęć, bo nie mogłam zdecydować się, które wybrać :D
Byliśmy nad jeziorem i Edek jak zawsze kombinował. Jak tylko zobaczył wodę, zaraz chciał do niej wejść. Jednak moczenie stóp go nie satysfakcjonowało, musiał wejść dalej, głębiej. W efekcie końcowym, miał mokre spodnie i koszulkę, bo "niechcący" się wywrócił. A w rzeczywistości rzucił się na brzuszek, bo chciał popływać :D
Jednak jako zapobiegawcza mama, miałam komplet ubranek na przebranie, więc Edward nie musiał wracać do domu mokry :)







Nie powiedziałam Wam jeszcze o fajnych ubrankach. Edek ma na sobie koszulkę i szorty firmy Besta Plus. Poznałam ich niedawno na facebooku, kolega zaprosił mnie na ich stronę. Ubranka są świetne, fajne w dotyku, luźne, nie krępujące ruchów (to zresztą widać na zdjęciach). Nawet po praniu się nie zmieniają. Z czystym sumieniem mogę je Wam polecić :)

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę takiego wspaniałego jeziorka.
    Czyste i płyciutkie .
    Coś dla dzieci :)
    Mokra zabaw jest najlepsza !

    OdpowiedzUsuń