mój ulubiony cytat

„Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.” Dan Brown

niedziela, 28 lipca 2013

Początki

Witam wszystkich, którzy tak jak ja mają bzika na punkcie swoich dzieci.
Nazywam się Henia i jestem mamą 2-letniego chłopca, który jest moim światem.
Stworzyłam ten blog, ponieważ uwielbiam robić zdjęcia, łapać ulotne chwilę i chciałabym podzielić się z wami moją pasję.
Będziecie mogli obejrzeć u mnie wiele zdjęć mojego Edwarda (jest moim ulubionym modelem) ale również inne. Gdy coś zwróci moją uwagę, nie mogę oprzeć się uwiecznieniu tego :)

5 komentarzy:

  1. Mama Luzara i jej mały Luzak :D witamy w blogosferze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Edi jest cudowny,lubię oglądać jego zdjęcia. Pstrykaj ,a będziemy wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, odwiedziłam, pooglądałam i będe cześciej zagladałą :))

    OdpowiedzUsuń